Hoi dames! Het is nu 1 dag na nod en vanochtend was de test negatief. Ik weet zeker dat ik gisteren ongesteld moest worden (via echo gezien dat er een eitje klaar lag die bijna zou gaan springen, daarna ook ovulatiebloeding gehad) Vanochtend bij het afvegen had ik een klodder slijm. Wat zou dat kunnen zijn? Zijn er meer mensen die na nod pas positief testte? En hoeveel dagen later was dat?
Wanneer was de echo? Hoe groot was het ei toen? Wanneer was de bloeding? In principe test elke vrouw op 15 dagen na ei wel positief. Het komt maar zeer weinig voor dat een vrouw op 15 dpo negatief test, maar op dat moment wel zwanger is. Ik vermoed dat jouw ei dus toch wat later gesprongen is . Zeker weten of een ei gesprkngen is weet je alleen met tempen of wanneer je dagelijks een echo krijgt waarop het ei gevolgd wordt en dan ineens weg is . Wat voor een soort slijm was het? Ik heb ook wel eens eiwitachtige slijm gehad rond nod, maar was dan helaas niet zwanger.
Het ei was 16 mm, volgens de gynaecoloog zou die ong 2 dagen later springen. Dat zou dan zijn op een vrijdag en 2 dagen later op een zondag kreeg ik een ovulatiebloeding. Heb vanaf de eerste dag van de bloeding 2 weken opgeteld. Ik heb al een paar dagen meer afscheiding.. het was een soort groot dik doorzichtig propje.. weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven.
Okay, dan was het dus ws geen ovulatiebloeding van na of tijdens een eisprong, maar een eisprongbloeding voor de eisprong. Ik gok dus dat jouw eisprong pas na de zondag is geweest. Weet je ook hoe lang jouw lf is?
Dat zou inderdaad dan kunnen dat mijn eisprong pas na zondag is geweest.. hoe lang mijn lf is weet ik niet precies. Sowieso wel iets korter.. rond de 11 dagen
Ik had op een maandag een eitje van 15 mm en die sprong pas een week later. Misschien was jouw eisprong ook echt pas na zondag? Wacht anders nog twee dagen.
Ik testte altijd pas als ik dacht dat mijn NOD geweest was. Lastig in te schatten, omdat mijn cyclus varieert tussen 30 en 36 dagen.
Ik heb pas 4 dagen naar NOD positief getest, op NOD zelfs nog negatief. Maar ik ken mijn cyclus niet heel goed, alsin.. Ik houd niks bij, alleen de lengte, en dan blijft het gissen wanneer je eisprong is geweest.
Bij de vorige zws 14dpo op nod negatief en ging bloeden, dus daarna pas 4 weken later getest, maar ik was dus wel zwanger geworden die maand.