ik heb een dochtertje van 19 weekjes ze is erg onrustig als ze namiddags naar bed gaat ze is erg moe maar weigert te gaan slapen. ze blijft in haar oogjes wrijven waardoor ze zichzelf wakker houd. we doen nu de deken om haar heen als soort van inbakeren maar aangezien ze binnenkort kan gaan draaien wil ik dit graag stoppen. hoe kan ik rustiger krijgen zodat ze gewoon lekker gaat slapen als ze moe is.
Iets met jouw geur in het bedje leggen, knuffel(doekje), slaapmuziekje, het volledig donker maken, tutje, op de buik leggen, een vast ritueel zodat ze weet dat het slaaptijd is
Mijn dochtertje had dat ook heel erg, hier was de oplossing haar iets te friemelen geven in haar handjes. Wij hebben zo'n knuffeldoekje van Woezel en PiP bij haar liggen en daar ligt ze mee te friemelen tot ze in slaap valt. Als ze dat doekje niet heeft, gaat ze dus ook echt niet slapen. Dus voor de zekerheid ook maar een tweede gekocht maar die is blijkbaar niet goed genoeg....
Mijn zoontje had hier ook last van. Bij hem hielp een doekje ook om te friemelen. Hier eigenlijk een heel simpel spuug doekje , een badstof klein doekje zeg maar. Hij slaapt nog steeds altijd met een doekje. Het is echt zijn tutje geworden zeg maar.
Hier geven we een hydrofiel luier in der handjes. Ze wrijft ook heel hard over haar eigen koppie met drinken of als ze bijna in slaap valt eerder legde ik die luier altijd even een nachtje bij ons in bed voor de geur. Nu kriebelt ze er zichzelf mee in slaap
Is hier ook. Hebben zo een koeka doekje aan haar tut hangen, daar friemelt ze altijd aan als ze in slaap valt en zo vind ze haar tut gemakkelijk terug.
ze heeft al een knuffeldoekjes in bed maar daar speelt ze even mee en gooit hem aan de kant waarna ze weer in haar oogjes gaat wrijven en hem op een krijsen zet
Mijn zoontje van bijna 8 maanden doet dat nog steeds, we leggen nog altijd z'n armpjes vast. (hydrofiel in 3hoekvorm onder hem en dan slaan we aan elke kant een flap over z'n arm en dan onder z'n romp. Hij kan zichzelf loswurmen maar zonder slaapt hij tot nu toe bijna niet in. We proberen het wel telkens.