Wanneer weer ongesteld?

Discussion in 'Anticonceptie' started by Lauw1990, May 23, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lauw1990

Lauw1990 Actief lid

Jan 19, 2016
    133
    13
    18
    Hoi!

Wellicht heeft iemand hetzelfde meegemaakt of kunnen jullie even meedenken.

2 september ben ik bevallen van een zoontje. Na 3 maanden werd ik weer voor het eerst ongesteld. Toen een hele poos condooms gebruikt. In april ben ik heel even gestart met de pil (toen ook condooms nog gebruikt). Omdat ik niet lekker reageerde op de pil ben ik er vrij snel weer mee gestopt (neerslachtig etc.) Ik ben nu aan het overwegen om eventueel een spiraal te laten plaatsen.

Ik vroeg me nu alleen af wanneer ik ongesteld wordt nu? Ik heb slechts een paar pillen geslikt en geen onveilige seks gehad. Normaal werd ik rond de 13e ongesteld , nu nog steeds niet. Kan zijn door kort gebruik pil dat dit later wordt? Ik denk dat ik m ongeveer een weekje heb geslikt. Doordat we condooms gebruiken sluit ik een zwangerschap uit.. Alhoewel niets onmogelijk is natuurlijk.. Zou wat zijn.. Een tweede kindje is welkom, Maar liever met een paar jaartjes.

Alvast bedankt!

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Lijkt me wel dat de pil het wat ontregeld heeft. Dus gewoon even afwachten :)
    Spiraal plaatsen hoeft trouwens niet tijdens een menstruatie als je al een kind hebt gehad, dus wat dat betreft hoef je niet te wachten op je menstruatie.

Share This Page