mening gevraagd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MamaLara, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb jullie mening nodig, mijn cyclus lijkt een beetje van slag. Normaal heb ik een cyclus die varieert tussen de 32 en 42 dagen. Dus eisprong tussen dag 18 en dag 28. Zover ik weet nooit eerder of later. Nu had ik ineens vanaf dag 14 erg pijnlijke borsten wat ik normaal altijd na de eisprong heb. Toen een ovulatietest gedaan en vandaag nog 2x. Vanmiddag en om 19.00. Zie foto. Wat denken jullie? Ik heb ook sinds vanmiddag een opgezette buik wat ik normaal rond mn ei heb. Maar ik heb nog nooit pijnlijke borsten vóór mn ei gehad. En sowieso is dit alles zo vroeg :(

Bedankt alvast voor het lezen van het hele verhaal en het meedenken :)

x Lara

Bijgevoegde bestanden:

2. nev

nev Actief lid

5 apr 2013
    295
    2
    18
    Hij is donkerder dan mijn testjes werden. Op basis daarvan zou ik zeggen dat je eisprong 24-48 uur na de laatste test is. Maar ik zou nog even doortesten!

Heb zelf niet veel ervaring met ovulatietesten.

3. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Thnx. Ik heb zelf ook niet zoveel ervaring. Bij mijn eerste was het raak in de ronde dat ik begon met testen en nu is het voor de tweede ook weer de eerste keer dat ik ze gebruik. Is nog een beetje zoeken. Vind jij ook dat ze bij de laatste even donker zijn, de streepjes? Ik twijfelde een beetje.

4. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Als ik het goed zie is hij bijna zo donder als de controle streep. Waarschijnlijk is hij morgen dan nog donkerder. Op basis hiervan zou ik toch zeggen dat je ergens de komende dagen waarschijnlijk je eitje zal krijgen

5. nev

nev Actief lid

5 apr 2013
    295
    2
    18
    Tsja ik weet het ook niet helemaal zeker. Hij lijkt even donker of bijna even donker. Misschien is hij morgen nog donkerder.

6. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Ik sluit aan bij jemima, gebruik zelf ook deze testen. Klusze! :)

7. nev

nev Actief lid

5 apr 2013
    295
    2
    18
    Sorry dat ik t hier vraag maar zouden jullie ook even naar mijn rijtje kunnen kijken in t topic met vage (en duidelijke) tests?

Deel Deze Pagina