Zeurende buikpijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by MamavanEL, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Hoi, ik ben nu 21 wekrn zwanger en heb sinds een aantal dagen een zeurende buikpijn in mijn bovenbuik en maagstreek de hele dag door. Ben bij de huisarts geweest en die weet ook niet waar het precies vandaan komt. Heb ook af em toe het gevoel van een harde buik, is dit normaal? Mijn urine staat nu op kweek en heb nu ook een blaasontsteking.
    Heb verder geen bloedverlies maar wel stress. De gyn zegt dat ik mij geen zorgen miet maken
    Wie heeft dit ook (gehad)? Vind deze buikpijn de hele dag door maar lastig.

2. Mavaty

Mavaty Lid

Sep 20, 2009
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen blaasontsteking gehad, maar die zeurende buikpijn schijnt er wel bij te horen hoor. Krijg je antibiotica? Harde buiken kunnen ook komen van je blaasontsteking, ook van stress. Probeer rustig aan te doen.

Ik heb ook veel harde buiken gehad vanaf 20 weken, nu nog steeds. Soms wat meer, soms wat minder. Volkomen normaal hoor. Niet druk om maken. Pas als harde buiken in regelmaat terug komen, eventueel met mentruatiepijn dan moet je even de vk bellen.

3. MamavanEL

Dank je wel, ben weer wat gerustgesteld. Heb een kuur voor de ontsteking. Ik kan vrijdag bellen voor de uitslag van de kweek. Ik hoop dat ik er snel vanaf ben. Hele dagen met buikpijn zitten is echt niet prettig. Pfff

4. Mavaty

Mavaty Lid

Sep 20, 2009
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop voor je dat de kuur idd snel aanslaat en dat de buikpijn snel minder wordt, word je idd niet vrolijk van.

Beterschap!:)

5. misa

misa Niet meer actief

Het kan zeker van een blaasontsteking komen. Als je zwanger bent kan dat heel anders aanvoelen.
    Maar ik ken ook wel wat zeurende/menstruatie achtige pijn. Heeft als het goed is met groeien van de bm, buik, rekken van de banden e.d. te maken.
    Maar bij twijfel, zeker blijven aangeven. :)

6. MamavanEL

Gisteren avond was het weer hel... wat een pijn!!! De hele avond een sterk brandend gevoel in mijn onderbuik ter hoogte van schaambot/blaas en dat trok af en toe door heel mijn buik...
    Ik vanmorgen weer terug naar de huisarts en die heeft mij gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat ze mij niet gerust kon stellen :cool:
    Ik kon gelijk door naar de triage afdeling en daar heb ik een echo gehad en gelukkig... ons ukkie doet het nog steeds geweldig goed!! De pijn is echt te wijten aan een flinke blaasontsteking. Heb nog nooit eerder een blaasontsteking gehad dus wist ook echt niet dat dat zoveel pijn kon doen Nu het kuurtje afmaken en maandag weer terug naar ha om mijn urine nogmaals te laten checken.

Share This Page