ervaring draagzak babybjorn

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ise, 2 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0

met tevreden is toch niets mis?:D en dat zijn draagdoek kindjes wel hoor:)

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hoezo tevreden?

Mijn kinderwagen word niet meer gebruikt omdat T er eerst niet meer in wilde, en het eigenlijk veel gemakkelijker is....niet meer klungelen met smalle winkelpaadjes (o.a kruidvat), met het OV en bvb liften (pak nu de roltrap)

Ahhhh ik blijf dragen totdat hij loopt :D8)

Klik eens op deze link: http://www.mijnalbum.nl/Foto-BSFJBQYZ.jpg
    als dat geen genieten is ;)

3. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Wow, zelfs over DIT onderwerp bestaan er fanatici.... Er gaat een wereld voor me open!

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nou ja, mijn kind is op het moment tevredener in de kinderwagen (zitgedeelte kan naar voren zodat ie naar voor kan kijken) dan in de Ergo Carrier (kan hij niet naar voor kijken).
    Dus schrijf de kinderwagens niet af he.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij gebruiken de buggy ook niet meer sinds we 't dragen hebben ontdekt. Hooguit om de boodschappen in te doen als Milan in de doek zit ;)

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik heb niet alles gelezen.....
    Dus ik geef gewoon ff antwoord op de vraag, namelijk wat de ervaringen zijn met BB.

Ik heb hem bij mijn 1e gekocht in de hoop dat ik hem veel zou kunnen gebruiken bij strand en boswandelingen.

In de praktijk heb ik hem denk ik 4x gebruikt.

Ik kreeg vaak al na 10 minuten last van mijn nek en rug. Vooral als je voorover bukt dan is het net alsof je omvalt. Je kindje bungelt als het ware aan een tuigje aan je nek/schouders.

Toen ik later een oppaskindje kreeg heb ik weer een poging gedaan zodat ik geen duo wagen hoefde te gebruiken. Dit kindje was echter met 4 maanden al erg groot (5100 gram bij de geboorte) dus dat was eens en nooooooit meer.

Ikzelf heb nu voor de 2e een draagdoek aangeschaft, maar of dat me gaat bevallen kan ik pas zeggen als ik hem meerdere malen gebruikt heb.

Maarre, mocht je toch nog voor de BB willen gaan dan heb ik een nauwelijks gebruikte te koop voor je:D

Deel Deze Pagina