Justin drinkt op het KDV uit n gewone tuitbeker (geen antilek), hij drinkt dan niet veel. Thuis dronk hij tot vorige week nog vaak uit zijn fles omdat ik bang was dat hij anders niet genoeg binnen kreeg. Voorheen was het n nóg moeilijkere drinker als baby zijnde, vandaar.. Maar ik vind dat hij onderhand toch wel moet leren om uit n andere beker te drinken dus ben ook ik hiermee begonnen. Ik moet heel wat moeite doen eer hij zijn halve tuitbekertje leeg heeft, ik heb van alles geprobeert.. boos worden, aanmoedigen, negeren.. Wat moet ik doen? Moet ik doorzetten? Moet ik misschien overdag de tuitbeker op tafeltje zetten zodat hij af en toe n slokje kan nemen als hij wil, of moet ik het na het tussendoortje/eten gewoon blijven proberen? Uit n gewone beker gaat t tot nu toe nog helemaal niet.
lastig drinkt hij wel voldoende bij de boterham? Heb je al eens een beker met een geintegreerd rietje geprobeerd? Je kunt de beker wel neerzetten, maar dan is het beter als je dat niet met sap maar met water doet, want anders is het niet goed voor de tandjes succes twinny
Rietje idee snapt ie niet, hij houdt t hele pakje of beker op zijn kop omdat hij dat al gewend is haha. Iemand anders?
kevin dronk ook weinig uit een tuitbeker nu hebben we een rietjes beker van nuby en daar drinkt hij wel goed uit als hij die op de kop houd lekt het niet.