Ja, die zijn er. Als je handig bent met een naaimachine, ik heb er een patroon van. Als je goed zoekt staat die ook ergens op internet. Ik ga die binnenkort maken omdat die ook op de rug kan. Ik heb de 1e 2 a 3 maanden zo'n hangmat idee gebruikt (premaxx dacht ik). Daarna van Babybjorn de Active, die idd beter voor je rug is. Maar ook als je geen rugklachten hebt is deze fijn, want je krijgt t anders alsnog in je rug.
Draagzak ervaring met babybjorn en minimonkey. Wat is het fijnste? In het begin mijn TricotSlen en Draagdoek.nl. Nu mijn niet rekbare doeken van Hoppediz. En heb nu sindskort ook een Mei-Tai omdat ik de babybjorn gewoon echt niks vind. Sorry!
Hier ook een babybjorn. Wij vinden het een hele fijne draagzak. Eerste periode draag je je kindje met het gezicht naar je toe en als ze wat ouder zijn kunnen ze van je af kijken, andersom dus. Dat vond Emma heel leuk, lachen, gillen en trappelen !
Wij hebben een babybjorn en een minimonkey, we gebruiken nu meestal de babybjorn omdat we die fijner vinden zitten. Kleine meisje vind het ook gezellig! Ik vond de banaanligging met de minimonkey helemaal niet fijn zitten, maar wil nu wel weer gaan proberen om r rechtop er in te zetten, kijken of dat fijner is.
BABYBJORN, fijn ... maar kun je niet direct gebruiken. Sowieso beter niet voor de lange afstanden, tot ze wat groter zijn ... COMBICOTTI, wel een draagdoek ... echt supergeweldig fantastisch ding. Heerlijk voor thuis, huiluurtjes werden rustige uurtjes, maar kan ook buiten. Eerste keer omdoen dacht ik (maar ben nogal ongeduldig als het gaat om gebruiksvoorwerpen ), tweede keer ging het prima, nooit meer problemen mee gehad. Ik raad m echt iedereen aan RUGDRAGER, we hebben er een geleend van vrienden, nog niet gebruikt (rotweer ). Kun je pas gebruiken als je kindje goed zelfstandig kan zitten. Lijkt me alleen nuttig als je graag wandelt en ook op plekken die niet geschikt zijn voor de wagen.
Ik heb trouwens geen rugproblemen, maar na een uur Babybjorn voel ik het wel. Mirre is geen zwaar kindje en we hebben er een met zo'n super (not) extra rugsteun ding. Wat mij betreft zonde van het geld geweest ...
Wij hebben de ergo baby carrier... Met een speciale zitzak kun je ze al vanaf de geboorte gebruiken. Daarna zitten ze als een soort kikkertje dus ze hangen niet zo als in de babybjörn. Je kunt hem op je buik dragen, maar ook op je zij en op je rug door de banden te verstellen. Alleen is het jammer dat je ze niet om kan draaien op je buik zodat ze vooruit kunnen kijken. Ook prima service trouwens.. In die van mij zat na een paar maanden een klein scheurtje, kreeg zonder problemen een nieuwe opgestuurd, allemaal in de tijd van een week. De oude kwam UPC halen, de fabrikant stond voor de kosten... Zou je denken dat dat normaal is maar ik vond dat toch erg nette service... Helaas vind Elian er nu niet meer zoveel aan maar straks als hij wat ouder is dan kunnen we hem op de rug dragen. Ik krijg bij de carier geen last van mijn rug omdat hij o.a. om je middel vast gemaakt moet worden, net zoals een goede rugzak.
wij hadden zon lodger shelter, die gebruikte ik in het begin vaak, en later de babybjorn. wij vonden die het makkelijkst verstellen, want wij schelen nogal in lengte.
Wij hebben een prenatal B-merk draagzak, voor op de buik. Vind het ideaal, maar pas van een weekje of 6-8 Daarnaast nog een draagdoek, maar veel te dun en vond het niks, kreeg hem er maar niet fatsoenlijk in. Voor de eerste paarweekjes ga ik zoiets kopen http://www.babypaleis.com/scripts/prodV ... oduct=1919 Lijkt me heerlijk makkelijk!
Ik hoor dat ze daar heel diep in hangen zitten. Wat was er dun aan de draagdoek? Je hebt ze van verschillende materialen.