Hoi mijn dochtertje is 20 weken bijna. Ik zit te twijfelen om het boek oei ik groei te kopen Ik had hem beter vanaf de geboorte kunnen kopen of heb ik er nu ook nog veel aan
Je kan de app downloaden. Kost maar een fractie van de boekprijs. Daar staat wel minder op, maar toch nog voldoende.
Ik heb het boek vanaf de geboorte en ik vind het echt super handig! Je kan ook de app downloaden om te kijken of je het wat vind en dan altijd nog het boek kopen. Ik heb beide en moet zeggen dat ik het boek wel veel duidelijker vind en veel meer informatie dan de app.
Het boek is vele male duidelijker dan de app Ik heb beide maar eerlijk gezegd kijk ik er amper in. Het is wel interessant maar niet interessant genoeg gezien ik niet er in kijk
Ik word persoonlijk echt naar van het boek. Het idee is mooi, maar ik ken maar weinig moeders in mijn omgeving die er niet onzeker van worden. Veel te vaak denk je, oh nee, mijn kind kan dat nog láng niet! En sommige dingen zijn ook niet bepaald realistisch, of in elk geval niet voor 9 van de 10 baby's. Ik heb het dan ook na een maand of 2 achter in de kast gemikt..
Heb er nog wel 1 liggen.... Zou hem als je kindje al 20 maanden is echt niet meer aanschaffen. Dat is eigenlijk zo'n beetje het laatste sprongetje. Je zult er nog maar weinig aan hebben nu. Dat is de aanschaf dan niet waard. Dus los van de verschillende meningen over het boek.....
In mijn mening maakt het ook veel uit hoe je kindje is. Mijn eerste zoontje was een en al donderwolk, en via dit boek kreeg ik af en toe wel een steuntje in de rug. De tweede hier is een heerlijk kind en er is geen sprongetje bij te ontdekken. Als je kind al 20 maanden is zou ik het in ieder geval niet meer aanschaffen.
Haar kindje is 20 weken Maar dan nog zou ik het niet aanschaffen. Ik heb hem als kraamkado gekregen bij de eerste, ben toen begonnen met lezen, maar vond het niet echt nuttig. Staat ook heel veel hetzelfde in, veel herhaling. Als je ongeveer weet wanneer een sprongetje zou kunnen zijn weet je m.i. genoeg. En dan nog doet je kind lekker wat hij zelf wil. En je komt er vanzelf wel achter wat je kind allemaal leert toch?