Hallo dames, Ik kan wel het een en het ander terug vinden op internet, maar wil toch mijn eigen situatie wat duidelijker schetsen. Ik ben 33 weken vandaag op controle geweest en de kleine ligt al de hele zwangerschaps dwars. Dus hoofdje links rugje omlaag billen rechts en beentjes onder mijn ribben geduwd... Vandaag een liggingsecho en groeiecho gehad. Hij liep ook voor in de groei dus een flinke jongen. De kans van draaien zou klein zijn, maar goed dat is gissen. Draaien is geen optie aangezien ik al een keizersnede heb gehad bij mijn oudste zoontje. (mag niet ivm druk op de wond) Over twee weken weer een echo en dan kijken of meneer nog zo door gaat in zijn snelle groei. Ik moet morgen suiker prikken, maar weet dat dit in orde is omdat ik dit zelf ook al bij de HA heb laten prikken vorige week. Wie heeft er ervarings met dwarsliggertjes *na een KS*. Wanneer is er besloten dat er een ks datum kwam enzo... Wil gewoon wat ervaringen horen. Bedankt Groetjes Kelly
Die van mij neigt ook steeds naar dwars.. (lag bij de pretecho dwars) maar goed ik ben ook nog maar 29 weken.. Ook hij ligt voor op groei! Lees even met je mee.. (eerste ook ks)
hier wel geen ks gehad maar wel een soort ervaring met dwarsligger , beeb heeft tot de controle van 33 weken dwars gelegen , lag toen goed maar nu weer dwars naar mijn gevoel , ligt hij vrijdag bij de controle inderdaad dwars word er een datum voor ks afgesproken , op 35 weken dus word de datum dan vastgelegd voor het geval hij niet terug draaid .aangezien der hier ook geen draaipoging word ondernomen . kleine ligt ongeveer een 2 weekjes voor op groei
hmmmm oke.... Ik heb gevraagd of er een datum gepland gaat worden. Ging hij niet echt op in...Lees; beetje erover heen praten. En ik heb idd. met 35 weken weer een echo. Heeft niet gezegd dat er indien dezelfde situatie is wel een datum wordt besproken. Maar goed we wachten af. Zijn maar 2 weekjes.... Ben wel erg benieuwd !! Succes en bedankt voor je reactie !
hier ook een dwarsligger! Hij ligt al vanaf 24 weken dwars in mijn buik. En dat si vandaag nogmaals bevestigd tijdens de groeiecho. Hij loopt qua groei prima op schema. Maar ja ligt wel dwars. En aangezien hij dat nu al 8 weken doet is de kans heel klein dat hij zelf nog gaat draaien. Dus we houden maar alvast rekening met een keizersnede...