Hoi, ik heb dit leuke broekje gekocht: Newborn joggingbroek sterrenprint online kopen? | terStal Familiemode online winkel Maar ik weet niet zo goed wat voor shirt ik er op kan kopen. De broek is grijs, de sterren zijn donker blauw en de boorden ook. Het moet een shirtje zijn wat zowel voor een jongen als meisje gedragen kan worden. Hellup
Ik zou voor een neutraal shirtje gaan, in een kleurtje die bij de broek past. Broekje heeft een drukke print, dus daarom zou ik het shirtje rustig houden.
De neutrale shirts van hema. Ik zou zelf voor een grijze gaan. Online hebben ze niet meer, maar wel altijd genoeg in de winkel http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/babykleding/t-shirt-en-blouses/new-born-t-shirt-(33400660)
Als het unisex moet zijn zou ik er denk ik een rood shirtje op kopen. Anders vind ik het voor een meid wel heel donker.
Ik zou een geheel wit shirtje er op doen, anders is het zo donker. Of mintgroen ofzo, dat past ook leuk bij deze broek vind ik.
Ik heb ook 2 van zulke broekjes(wel 2 anderen) van ter stal en daar heb ik ook een neutraal shirtje van de hema op. Heerlijke shirts. Ik zou voor blauw of gijs gaan. Hou persoonlijk niet van kleuren die dan weer niet matchen met het broekje haha
Dank voor jullie tips en reacties! Ik denk ook dat een effen kleurig shirtje het mooiste is maar ja wat voor kleur haha. Denk toch donker blauw maar ja te donker vind ik ook niet mooi en effen donker blauw vind ik voor jongen wel leuk maar weer niet echt meisjesachtig (totaal niet of er moet een bloem broche oid op het shirt zitten). Lastig..
Grijs shirtje met rood vestje er op lijkt me ook wel leuk of kan dat qua kleuren niet? Of een donker blauw vestje?
Persoonlijk zou ik het in de kleuren van het broekje houden. Dus grijs shirtje met donkerblauw vestje dan!
Ik zou zoals hierboven vermeld staat, voor 2 shirtjes gaan. Lichtroze en donkerblauw (bv die met die bril, van Z8 of uit de nieuwe collectie "mr handsome jr".