ervaring easywalker ??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sedra, 26 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sedra

Sedra Actief lid

14 dec 2016
    101
    3
    18
    We zijn net begonnen te oriënteren op een kinderwagen.
    Merken zoals joolz, bagaboo zijn mij bekend uit mijn omgeving. Echter vielen wij voor de easywalker, smal,licht en wendbaar, en redelijk betaalbaar.

Bij de mosey+ vonden wij zonneklep onhandig met vastzetten (van de reiswieg) je moet er heel hard aan trekken waardoor de wieg naar voren buigt. Misschien was er wat mis met t showmodel.. De easywalker harvey vonden we ook goe,maar inklappen ging niet heel soepel.

Hebben jullie ervaring met deze wagens? De modellen
    Mosey (2015-2016)
    Mosey +
    Harvey

Ik hoor graag voor en nadelen!! Alvast bedankt!

2. gouda82

gouda82 Actief lid

4 jan 2014
    259
    55
    28
    Gouda
    Wij hebben de mosey. En ben niet blij. Er is al van alles aan de wagen stuk gegaan en dus steeds weer moeten laten repareren.
    Maar ik gok dat wij een maandagochtend wagen hebben. Mijn zusje had jaren geleden ook een easy walker voor haar kinderen (oudste is inmiddels 6)en die wagen is echt perfect, nog steeds.
    Die van ons rijd wel echt heel fijn en klapt makkelijk in en uit maar baal er een beetje van dat er al veel dingen stuk zijn gegaan. Dat terwijl we heel voorzichtig doen met de wagen. Als we gaan reizen (vliegtuig etc) hebben we daar een tweedehands wagen voor zodat het niet zo erg is als er mee gegooid en gesmeten word op het vliegveld.

3. Floor8

Floor8 Lid

6 sep 2014
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    #3 Floor8, 3 apr 2017
    Laatst bewerkt: 3 apr 2017
    Wij hebben de easywalker mosey. We hebben hem nu bijna 2 jr. Ik ben er echt mega tevreden over. Wij begonnen in een klein, oud huis, smalle voordeur. Dit is met deze wagen geen probleem. Hij rijd super, heel wendbaar en voelt stevig aan.
    Het gebruik is heel makkelijk als je weet hoe en wat. Makkelijk in de klappen, ook voor in de auto. Pluspunt vond ik bij de wiegbak de verhoger, aangezien ik wat langer ben. Tot nu toe niks stuk gegaan. We hebben hem gekocht met alles erop en eraan. In de buggy een extra matje. Ideaal want die kan in de was, wat ook echt nodig is :p. Wat aan de buggy ook fijn is dat je de kap extra uit kan ritsen waardoor hij in ligstand zogoed als helemaal over je kindje valt. Ideaal als je op pad bent en je kindje in de buggy wilt slapen.

Wat wij ook erg makkelijk vonden is dat je wiegbak een soort van in kan vouwen. In de hoogte (de zijkanten vd bak) kan hij naar beneden. Dit is makkelijk voor in de auto. Wij namen de wiegbak altijd mee op visite zodat onze dochter in haar vertrouwde wieg kon slapen. Enige nadeel vond ik dat dit niet zo makkelijk ging. Maar mijn vriend had er geen problemen mee. Vrouwen kwaal mss ;)

Leuke vond ik ook dat wij de wiegbak en de buggy in verschillende kleuren hebben. Vooral gezien de belachelijk hoge prijzen van andere modellen is dit zeker goede prijs voor de kwaliteit. Kortom een aanrader!BewarenBewarenBewaren

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik was erg geïnteresseerd in de Mosey en de Mosey+. Voor mij was dit de ideale wagen, maar nieuw helaas te duur voor ons en de Mosey wordt niet veel tweedehands aangeboden.
    Wij zijn dus voor een tweedehands Stokke Scoot gegaan (ook klein, smal en makkelijk in te klappen.)

Ik hoor goede dingen over de Easywalker Mosey.

5. Chezzy

Chezzy Actief lid

3 mrt 2016
    412
    309
    63
    Hier ook enorm tevreden met de Mosey. Heb zelf niet veel kracht, dus dit was 1 van de laatste modellen die overbleven om uit te kiezen. Inklappen en uitklappen gaat erg makkelijk nl. Ook in auto leggen gaat makkelijk. Je kan het zowel met als zonder reiswieg/buggy gedeelte inklappen.
    Ook de besturing is makkelijk, met 1 hand kom ik moeiteloos door alle nauwe gangpaden van bv. Kruidvat heen. Boodschappenmand is groot genoeg. Wat ook zeker fijn is, is de leren bekleding om handvat en dat je deze op alle hoogtes makkelijk kan vastklikken..
    Bij reiswieg is het idd makkelijk dat je deze kleiner kan maken. Dit scheelt weer ruimte. Als je kindje uit de reiswieg is gegroeid (bij ons was dat niet het geval voor 6 maanden, maar we hebben een kleine dochter), dan kan je het buggy gedeelte ook voor een kleine stand instellen.

Nadeel is dat de Mosey er beetje traditioneel uit ziet en goedkoper uit ziet, maar gelet op prijs kwaliteit maakt mij dat niet uit. Nadeel vind ik ook dat de zonnekap, wanneer je een kleine stand gebruikt, niet veel zon weghoudt. Als je het ritsgedeelte gebruikt dan weer wel, maar dan zie je je kind niet.... dit is op te lossen om een parasol te kopen, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Succes met je keuze.

6. Sedra

Sedra Actief lid

14 dec 2016
    101
    3
    18
    Bedankt meiden!

Deel Deze Pagina