13 weken en 2 dagen.. echo maar ik heb een buikje

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Tasjaaa, Apr 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

Sep 11, 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Ik kan een afspraak maken voor a.s donderdag voor een geslachtsbepaling ( voor de rest zit hij overvol ) maar nu twijvel ik. Had het liever rond 14 weken dan ben ik net wat verder.. 13 weken komt het net boven schaambotje uit natuurlijk en ik heb van mijn eigen al een aardig buikje dus de kans is dan om het moeilijk te zien.. wat moet ik doen? Het is ons 3e wondertje en wij hebben niet heel veel geduld om het geslacht te weten haha :p

2. Je kunt ook een echobureau zoeken waar ze inwendige echo's maken (Pretecho&Zo in Oudenbosch bijvoorbeeld, inwendige echo's en práchtig beeld :D). Dan heb je sowieso perfect beeld. Van een geslachtsbepaling met 13 weken zou ik niet uitgaan, overigens. Onze dochter is t/m 16 weken een jongetje geweest, op de echo's :D

3. mama201

mama201 Bekend lid

Feb 25, 2015
    973
    1
    16
    Vroegste heb ik met 15 weken gedaan. Schoonzus laatst zag de vk met 12 weken het geslacht ben benieuwd of met 20 weken echo nog hetzelfde is aangezien het me zo moeilijk te zien zo klein nog. Zou beter even wachten desnoods een andere zoeken

4. Meysje

Meysje Bekend lid

Nov 5, 2012
    531
    318
    63
    Ik ben zaterdag geweest bij pretechoenzo, maar ze twijfelde nog, ik was 13+1. Ik moet nu a.s. zaterdag terug komen (ligt niet naast de deur haha)
    Ze schijnen het 9 van de tien keer goed te kunnen zien en goed te hebben vanaf 13 weken precies.

Waar ga je heen? Ik ken er eigenlijk maar twee waar goede ervaringen over zijn, + 1 in Belgie dacht ik, op die termijn

5. manouk81

manouk81 Bekend lid

May 21, 2012
    506
    1
    18
    Ik zou ook even wachten tot 16 weken. Met 13 weken is het geslachtsorgaan nog niet goed ontwikkeld.

6. bella013

bella013 Lid

Sep 11, 2013
    92
    0
    0
    Bij mij dachten ze met 17 weken een meisje te zien. Bij de 20weken echo kwamen we erachter dat het een jongen was. Als ik jou was zou ik nog even wachten want 13 weken lijkt mij wel heel erg vroeg

7. Sharonmenzo

Sharonmenzo Actief lid

Jul 10, 2013
    275
    1
    18
    Maastricht
    Ik zou ook nog een paar weken wachten. Ik hoor soms dat ze het weleens mis hebben met echo's die zo vroeg gemaakt zijn... ;)

Share This Page