Hallo, Titel zegt het al. Iemand ervaring met echobaby in Lommel? Ze zegt dat ze de beste apparatuur heeft en kan meestal vanaf 13 weken het geslacht zien. Nu ga ik niet perse daarvoor maar vind het wel leuk om te kijken wat ze zegt en of dat later uitkomt.
Hoi wondertjenr2!! Ik ben met 16 weken bij marita geweest en ik vind t een absolute aanrader!! Zij kan het geslacht al met 13 weken zien en ze heeft ook alle tijd genomen om alle Organen af te gaan en de doorbloedingen te laten zien enzo.. Dus als ik jou was zou ik een afspraak maken succes ermee xxx
Bedankt voor je reactie. Heb 2 juni een afspraak staan. Zou natuurlijk leuk zijn als ze dan al iets zou kunnen zien, al lijkt me dat raar met 13 weken. Blijft natuurlijk sowieso leuk, een extra echo!
ja hoor ge zou er versteld van staan hoe goede apparatuur ze heeft!! En idd vanaf 13 weken kan zij het geslacht al zien...Nu hopen dat je kleintje goed ligt zodat ze het ook daadwerkelijk kan zien
Jaa heel tevreden daar. Grote tv en duidelijke beelden! Ben met 15 en 30wk geweest en ook geslacht gezien
jaaa was vooral leuk he die grote tv!!!! En je kan gewoon zalig liggen en voor je kijken op het hele grote scherm! Wat ik nog een heeeeel leuk iets vond is dat de gel die zo op de buik doet lekker warm is!!
Heel erg tevreden!!! Met 13+6 wist ik dat ik een zoontje zou gaan krijgen. Ze neemt haar tijd en hele mooie en veel foto's
@Vogeltje & @one of a kind: Hebben jullie toevallig een foto van het geslacht op die termijn? Leuk al die positieve reacties!
En hoe was je ervaring daar? Wij hadden op 2 juni toevallig ook een afspraak. In eerste instantie gaf ze aan 100% zeker te zijn van een jongen maar later gaf ze aan grote twijfel te hebben en dat het vooharrie 50/50 was of het een jongen of meisje was. Wel een teleurstelling. Verder vond ik haar overigens wel super vriendelijk en legde alles goed uit.
Ik had als cadeau een 3D-echo. Was al bij 13.6 weken. Ik wist toen niet dat het geslacht zien ook al mogelijk was. Tijdens de echo bleken de 3D beelden niet echt mooi te zijn. Ze vroeg toen zelf wat we wilden. Of toch die echo of voor een uitgebreide 2D te gaan. Dan zou ze alles bij langs gaan en dus ook kijken of het geslacht zichtbaar zou zijn. Hier kozen we voor. Ze deed het supergoed. Legde alles tot in detail uit. En het geslacht was heel goed zichtbaar. Ze vertelde dat ze nooit een 100% zou zeggen als ze dat niet zo vond. Maar dit was echt een 99,9% zeker. We hadden dus een superfijne ervaring daar. Was zeker de moeite waard. En detail: het klopte dus. Bij 16 weken (gyn) en bij de 20 weken echo ook nog steeds een jochie.
Zie nu dat de tekstcorrectie van de iPad er wel iets heel raars van heeft gemaakt vooharrie moet voor haar zijn natuurlijk
Door dit topic ben ik erg nieuwsgierig geworden en heb ik een afspraak gemaakt voor 23 juli. Ik ben benieuwd.
Ze is idd heel overtuigend, en heb vele echobeelden gezien op haar website. Ik heb vorige week ook bij haar een afspraak gemaakt. Wij gaan volgende week zaterdag, 14 Juli.
Bij ons heeft ze met 13 weken een jongetje gezegd. Was nog een beetje sceptisch maar met 17 weken is het bevestigd. Mooie apparatuur en ze neemt ook echt de tijd om te kijken voordat ze een uitspraak doet!
SUPER ervaring hier Hier de 1e helft van de video die ze maakte bij mij: Geslachtsbepaling 13W4D bij echobaby.be in Lommel, aanrader!.m4v - YouTube super vriendelijke ervaren vrouw 1 CD met 46 foto's 1 DVD met de film, beide in luxe doos en 5 echo's meegekregen