Hoi lieve dames, Haha ben blij om te horen dat mijn enthousiasme zo aanstekelijk is ik kan iedereen dan ook oprecht aanraden om bij haar langs te gaan. Het is me trouwens gelukt hoor! Het filmpje staat op youtube dit is de link https://www.youtube.com/watch?v=soyrrDAkowk veel kijkplezier! xxx
Ik had trouwens 3 mensen bij, maar er stonden 4 stoeltjes bij in de echoruimte dus meerdere mensen meenemen naar de echo is absoluut geen probleem
Wauww! Jij ook een heel mooi filmpje Ennuh zeer duidelijk een jongetje Had je mijn filmpje ook bekeken? Kun je mooi het verschil zien ze had mijn filmpje nu op haar Facebook geplaatst haha Echt superleuk om te zien!
Duidelijk een jongen idd! hahah moest stiekem wel in mezelf lachen, dat je zei dat hij al groot geschapen was, vanwege 75% black. Ons kindje is ook half antilliaans, maar wij krijgen een meid, anders was er idd ook wel duidelijk een slurf te zien
Ik heb net het filmpje bekeken. Wat leuk en al de uitleg die je krijgt. Ik kan al niet wachten tot 1 september
Thank you . Laten de rest van de dames ook allemaal even weten hoe het was als ze in Lommel zijn geweest ?
Hier afgelopen vrijdag geweest en was top! Hadden de 2d echo (35 euro) en konden eigenlijk meteen ook zelf al zien dat we een 3e meisje gaan krijgen (schaamlippen waren erg duidelijk te zien ). Voordat ze het zei ging ze nog even verder kijken: hartje laten zien, maag, lever, hoofdje en wat eigenlijk niet. Daarna nog even gericht het geslacht bekijken, maar ze vertelde ons dat het echt niet kon missen hihi. Al met al ruim 20 minuten binnen geweest en heerlijk kunnen kijken naar ons kleine meisje! Top ervaring!