Hallo dames, Mijn naam is Alexandra. Ik ben bijna 24 jaar, en nu 3 weken alleenstaande moeder van mijn zoon Sem. Wel bewust, via de kliniek. Ik woon in de omgeving van Zwolle, en het lijkt me leuk om wat alleenstaande moeders te ontmoeten. Ik merk dat ik met veel vragen zit, maar niet goed weet waar ik terecht kan. Ook mis het het geklets over je kind. Vriendinnen heb ik wel, maar zij hebben nog geen kinderen. En dat merk je dan toch. Is er iemand, of zijn er mensen die in de omgeving Overijssel wonen, en ook behoefte hebben aan wat contact? Laten we dan eerst eens kletsen via hier, en wie weet komt er dan wel een leuk clubje of een leuk contact uit. Groetjes
Hallo, Nee, ik zit wel op het bamforum, maar die hebben vaak metingen ver buiten mijn buurt. Waar kan ik die bam vereniging vinden? Had al even gegoogeld, maar er is zoveel. Groetjes
Bam-mam.nl | en dan doorklikken naar mailinglijsten. Je kan je opgeven en je wordt dan gebeld om te checken of je geen journalist bent ofzo. Succes! Ik heb er leuke contacten aan overgehouden!