Minimaal bloedverlies (ongesteld) na eerste iui behandeling.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sascha81, 16 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

Ik heb 2 weken geleden mijn eerste iui gehad en vandaag zou mijn officiele test dag zijn.
    Helaas gister ongesteld geworden. Dus gyn gebeld nieuw recept opgehaald. Moet Vrijdag weer beginnen met spuiten. Alleen ik bloed bijna niet. Op tampon zat steeds heel weinig. Dacht t breekt wel door. Net na de wc dacht t zal nu wel erg zijn maar niks aan wc papier. Maar van binnen zit wel wat bloed. Wat denk ik minimaal is. Het is lichtrood bloed. Is dit normaal??? Omdat ik nu ongesteld ben geworden omdat mijn cyclus geregeld is door menopur en pregnyl.
    Twijfel wat te doen want moet morgen weer beginnen met spuiten.

Liefs Saskia

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Heb je wel een test gedaan? Altijd doen, bloed kan nl ook bij zwangerschap.

Als de test negatief is kun je door, ongeacht de hoeveelheid bloed.

3. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Nee heb geen teat gedaan, Misschien straks even kopen en doen. Zodat ik met een gerust gevoel morgen opnieuw kan beginnen.

Maar is dat normaal dat je ook weinig bloed kan hebben?.
    Totaal is t denk ik nog geen half eierdopje vol. Dacht gister nu breekt het wel door maar niks. Heb ook niet echt gevoel van ongi. Normaal voel ik het wel in mijn bovenbenen. Maar nu niks.

Dit was mijn eerste iui dus ook niet echt bekend met wat normaal is of niet

Liefs Sascha

4. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.812
    1.631
    113
    Heb ik ook wel gehad. Helderrood bloed en dus ongesteld maar zeer minimaal. Eigenlijk precies zoals je het omschrijft. Een paar dagen later brak het bij mij dan pas echt goed door.

Het maakt je onzeker he? Ik bleef mezelf althans steeds afvragen "zou het misschien, dan toch", er bleef dus steeds wat hoop sluimeren. Om me vervolgens heel stom te voelen als het echt doorbrak. Of als ik tegen beter weten in toch een test had gedaan.

5. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ha meid, mijn menstruaties waren hetzelfde als anders bij iui. Het kan best dat je lijf wat in de war is door de hormonen en je ongi nog moet doorbreken of dat je toch een andere ongesteldheid hebt. Ik zou idd voor de zekerheid ff testen. Indien negatief en je echt helderrood bloed verliest dan kun je weer starten. Krijg je geen uitgangsecho ( echo op cd 1,2 of 3)?

6. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Hoi dame,

Heb wel helderrood bloed. Maar echt zoooo weinig. Net op tampon was t gewoon beetje bruin oud bloed. Snap er niks meer van. Maar had gister en vandaag wel helder rood. Alleen heel minimaal. Ga straks voor de zekerheid een test doen.

Nee niets over gehoord wat is dat voor echo?

Liefs Sascha

7. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Ja echt heel raar, alles bij elkaar opgetelt misschien 1 tampon. Meer is het ook niet. Echt heel raar. Zal misschien wel door de hormonen komen???
    Heb ene kant geen hoop meer. Maar wil toch voor de zekerheid een testje doen zodat ik met een gerust hart morgen menopur kan spuiten.

Ben benieuwd of t nog door gaat breken.
    Maar kan dit geen kwaad dan bedoel mag ik dan wel beginnen met menopur als ik niet echt ongesteld ben???. Want ik moet ook als ik voor 12 uur ongesteld ben t als dag 1 tellen en is t na 12 uur dan is dat dag 1. Ik heb gezrgd voor 12 uur want verloor wat bloed en dacht voor 12 uur dan breekt t wel goed door. Maar t wil maar niet. Zo raar????

Liefs Sascha

8. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Inmiddels is het door gebroken vandaag

Deel Deze Pagina