Ervaring eiceldonatie spanje!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bittersweet, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hallo meiden,

Hopelijk zijn er meiden die willen reageren op mijn berichtje over ervaring van eiceldonatie in spanje
    Ik ben mij vast aan het orienteren betreft andere mogelijkheden. We zijn hier in nederland nog niet uitbehandeld momenteel nog bezig met eerste eiceldonatie poging en laatste cryo terugplaatsing met een bekende donor. Mijn donor wil zeker nog een keer doneren en dat gaan we ook nog doen hopelijk is het niet nodig en wordt drie keer recht scheepsrecht!
    Volgend jaar zullen we het weten of we voor een andere mogelijkheid moeten gaan naar onze grootste wens en een optie voor ons is om uit te wijken naar spanje.
    Alleen welke kliniek is aan te raden. Graag jullie advies hierin?
    Verder de vraag stel als een zwangerschap lukt welke ziekenhuizen(regio rotterdam) kan je dan terecht voor de controles?

Liefs
    Bittersweet

2. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Heb persoonlijk geen ervaring met eicel donatie maar woon in Spanje en weet dat ze hier zéér bekwaam zijn in eicel donaties en andere technieken.

Er zijn klinieken waar je een orientatie gesprek kan doen in het engels via Skype. (Heb toevallig onlangs wat informatie van een spaanse kliniek doorgegeven aan een collega van mijn man die in het buitenland woont)

Er is ook een meisje op het forum die zwanger is geworden door eicel donatie in Spanje, haar forum naam is Zara, misschien dat zij je kan informeren.

Succes.

3. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    #3 bittersweet, 11 nov 2012
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
    Hoi Kari37,

Dank je voor je berichtje.
    Met zara had ik al contact gehad. Ben gewoon erg benieuwd of er meerdere meiden uitgeweken zijn naar spanje en hoe hun ervaring daarin geweest is!

Deel Deze Pagina