Wie heeft dit meegemaakt? Net is er een groeiecho gemaakt, en ze werd nu al op 2 kilo geschat. Ze lag met haar hoofd wel weggedraaid, was moelijk te meten. Het was een stagiare en een vaste echoscopiste, maar die buik was ook wel 4 x opgemeten. 3 weken terug nog een pretecho gehad, en die vrouw werkt ook in het zh, en die schatte haar toen op 1200 gram. Vind het zon groot verschil in 3 weken. Wie heeft dat ook meegemaakt met de groei echo, en dat kindje toch kleiner was?
Hmm ik lees even mee...toen ik 29w5d was werd ons kindje al op 1800 geschat... Ik heb over 3 weken weer een echo en ben dus heel benieuwd wat daaruit gaat komen..
Bij de pretecho met 25 weken woog hij 760 gr. en met de 30 weken echo int zkh woog hij al 1800 gr. nu moet ik met 33,5 week weer dus ben benieuwd !
mijn meisje werd op 30 weken ook 4 pond geschat, met 34 weken een kilo zwaarder 6 pond! geschatte geboortegewicht was 9 pond. Ben ingeleid met 39.6 hierom en 's ochtends nog een echo gehad waarbij de gyn mij verzekerde dat mijn meisje minimaal 8,5pond was. Uiteindelijk 's avonds geboren met ruim 7 pond Kortom, ik vertrouw er niet zo meer op en zou me er niet druk om maken
Bij mijn zoon werden de schattingen ook steeds maar groter. Eerst verwachtten ze zeker 8 pond en na 2 groeiecho's was er zelfs sprake van misschien wel 9+ pond. Uiteindelijk woog hij maar 7,5 pond bij geboorte (39+5) dus viel alles mee.
Hier juist andersom. Onze meid zou de 8 pond niet redden maar wat kwam er (gelukkig met een ks) uit??? Juist... op 150gr na een 10-ponder!
Bij mij werd met 38 weken geschat dat de baby bij geboorte een ruime 8 pond zou zijn. echter bleek het mannetje maar net 6 pond te zijn bij de geboorte.... dus ze zaten er behoorlijk naast
denny werd op 8 pond geschat voor als hij geboren zou worden. ik had ook zwangerschapsdiabetes en ze kon me met zekerheid zeggen dat ik een groot kind droeg. ben met 39+2 ingeleid vanwege de grootte van ons kindje. uiteindelijk was hij 47 cm kort en 3250 gram licht haha
30w woog mijn baby 1800 en gr, vriendin haar baby op 37w 3.3kg zei de gyne bij 40w of later zeker een baby van 4kg of meer ze is overtyd gegaan en baby woog 3.375kg dus ook goed verkeerd geschat...
Bij 30 weken werd mijn meisje al 3100 gram geschat. Met 35 weken werd ze al 4100 gram geschat en met 36 weken +- 4,5 kilo. Ze werd 2,5 weken te vroeg geboren dmv inleiding en madam woog maar 3900 gram. Zaten er dus vet naast,maar dat zaten ze bij mijn prematuurkindje ook,geboren met 36 weken en woog maar liefst 10 pond en 56 cm.
Oja mijn schoonzus is verleden maand bevallen van haar dochtertje,haar zeiden ze dat het een 10 ponder zou worden,ze is geboren met 41,2 weken zwangerschap en woog maar 3180 gram bij 53 cm.
Yep, ze ztiiten er altijd naast GNIF. Bij mijn oudste zeiden ze dat het zeker minimum 4 kg ging worden. En hij woog 3kg3. Bij de tweede heeft ze wijselijk niets meer gezegd. LOL Maar ze waren groot, zoon 53cm en dochter 51cm. Mss dat ze daar hun schattingen op doen. Maar ik heb dus 2 bonestaken op de wereld gezet
Onze zoon zou minimaal 50cm zijn en rond de 8pond. Bij de geboorte bleek het 46,5cm en net geen 6pond.
Bij mij hebben ze nog nooit een schatting gedaan naar het gewicht... Ik zou me geen zorgen maken hoor Eline...
vanaf 34 weken was ik bij de gyn onder controle ivm de groei. ons kindje zat nl steeds op de p90 lijn. de echoscopiste werd met de week zenuwachtiger (en ik ook!), want tjonge dit zou écht een reus worden. uiteindelijk zou ik tot max. 40 weken mogen afwachten om spontaan te bevallen, want anders zou het misschien niet meer passen. ik ben met exact 40 weken spontaan bevallen van een reus van 4100 gram. en dat terwijl ze hem zeker op 10 pond hadden geschat!! ik zou me dus niet al te druk maken! een mens lijdt het meest door het lijden dat men vreest!
tnx meiden. Ik was gisteren bij de verlos, en zij vond de metingen ook niet gek. Alleen het hoofdje was iets groter zei ze, dit was Bij Kim ook. Mijn baarmoeder voelt gewoon zoals een zwangerschapsduur van 32 weken. Snap die echoscopiste dan niet.. Ben wel weer gerustgesteld
Hier werd hij met 36 weken ruim 3700 gram geschat, ook ivm te hoog suiker. Ze gaan over paar weken inleiden, nou laat er maar een beschaafd kindje uit komen graag iets kleiner dan geschat als het ff kan