Spruw?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Fritsie, Feb 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fritsie

Fritsie Actief lid

Dec 11, 2012
    352
    8
    18
    NULL
    NULL
    Sinds gisteren heeft mijn dochter kleine witte vlekjes aan de binnenkant van haar lippen en wangen. Is dit nou spruw? Ik kan het niet weghalen.
    Sinds 2 weken heeft ze ook een hardnekkige luieruitslag, die ik eigenlijk wijt aan doorkomende tandjes. Of heeft het ook met het bovenstaande te maken?

Opzich hoef ik er nu toch niets aan te doen? En wanneer moet ik wel actie ondernemen?

Op dit moment drinkt ze iets minder en minder makkelijk, maar ze is op dit moment een beetje grieperig en heeft net een abkuur achter de rug.

5 Maanden geleden is mij hierover wel verteld, maar hoe zat het ook al weer? :D

2. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

Nov 29, 2013
    3,534
    3,869
    113
    Als ze er echt last van heeft nog en nog slechter en moeilijker gaat drinken kun je altijd even de HA bellen voor een kuurtje. Dan krijg je een of ander goedje ervoor. Ze kunnen er wel degelijk flink last van hebben en het kan pijn doen. Dus even goed in de gaten houden.

3. Quinny85

Quinny85 Niet meer actief

#3 Quinny85, Feb 9, 2014
    Last edited by a moderator: Feb 9, 2014
    Ik zou zeker even de HA bellen. Spruw kan komen door de AB kuur.
    Is haar tong ook wit? Ze kan er zeker een brandend gevoel en pijn van hebben.
    Witte vlekjes die op aftes lijken zijn namelijk het begin van spruw. Spruw kun je maar beter voor zijn.

4. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

Dec 26, 2010
    884
    0
    0
    Denk ook dat het door de ab komt. Klinkt idd als spruw. Ze zou ook een schimmeltje op de billen kunnen hebben, even aan de ha laten zien...

Spruw alleen behandelen als je denkt dat ze er last van heeft.

5. Fritsie

Fritsie Actief lid

Dec 11, 2012
    352
    8
    18
    NULL
    NULL
    Volgens mij valt het wel mee hoeveel last ze ervan heeft. Ze drinkt nog wel goed, alleen iets onrustiger, maar is dan ook wat grieperig.
    Het zijn ook maar enkele plekjes.
    Ik had al micronalzolcreme in huis, verstandig om dit wel op dr billetjes te smeren?
    Hoelang kan het duren voordat het over is?

6. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

Jan 12, 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    ze krijgt flesvoeding?
    door de AB is haar weerstand minder en zal de schimmel de kop op kunnen steken.

Share This Page