baarmoeder nog niet gedaalt na 4 maanden

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door silvana81, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Na de bavalling/keizersnede heb ik altijd gebloed ik loop al 4 maanden met maandverband in en ben er HELEMAAL klaar mee!!

2 weken na de keizersnede werd het bloeden minder en dat bleef tot 6 weken na de keizersnede toen ben ik begonnen met de pil maar ik bleef bloedingen houden dus na enkele weken weer naar de huisarts en heb ik een zwaardere pil gekregen maar de bloedingen bleven.
    een week geleden was ik er zo klaar mee dat ik zoiets had van ik stop wel ff met de pil misschien zit er nog iets dat er uit moet en ja hooor, een stolsels en slijmproppen zijn er deze week uitgekomen niet normaal. dus afgelopen vrijdag zat ik weer bij de huisarts en die heeft gekeken en gevoeld en nu blijkt dat mijn baarmoeder nog steeds niet gedaald is tot achter mijn schaambot.....
    Heel raar want 6 weken na de bevalling had ik nacontrole in het ziekenhuis en daar zeiden ze dat alles goed was.

Nu heb ik dinsdag een echo, de huisarts denkt dat er nog iets in mijn baarmoeder zit en dat ie daarom nog niet helemaal gezakt is.

(Ik heb endometriosche en mag dus helemaal niet ongesteld worden en zal de rest van mijn leven de pil moeten doorslikken tot ik in de overgang ben)

Wanneer was jullie baarmoeder helemaal gedaalt achter het schaambot?
    hoelang hebben jullie bloedingen gehad?

2. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook heel lang bloedingen gehad na mijn keizersnede, ook idd na nog geen week was het bloeden over en toen een tijdje een beetje, mijn vk vertelde mij dat ik gewoon met de pil kon beginnne, dus ik dat gedaan.
    en meteen begonnen de bloedingen! ook maanden aangekeken en toen terug naar de gyn, die vermoedde dat er nog iets in de baarmoeder zat dus ik kreeg een inkijk in de baarmoeder.
    mijn baarmoeder was helemaal rood en geirriteerd vanbinnen, dit kwam door de pil volgens de gyn hierdoor kon het slijmvlies zich niet goed aanmaken en daardoor kon de baarmoeder niet herstellen van de keizersnede en de zwangerschap..
    ik kreeg het advies om minimaal een maand geen pil te slikken en dan weer te beginnen, en jawel na 2 weken gestopt te zijn geen bloedingen meer gehad, (slik ook altijd de pil door ivm problemen tijdens de menstruatie)

succes ermee

Deel Deze Pagina