Hoi Meiden, Zijn er meiden die na 3dagen overtijd positief hebben getest? Ik ben nu 6 dagen overtijd, maandag en dinsdag een test gedaan. Heeeeeeeeeeeel vaag zagen mijn vriend en ik een streepje, maar geen knal test. Als je de test in het licht houdt zag je het iets beter. Maar nu vraag ik me af of je altijd een heeeeeeel licht streepje ziet als je het in het licht houdt. Morgenvroeg wil ik met ochtendurine weer gaan testen.... zo spannend! Zou het toch nog kunnen?
Ik raad je aan om een kruidvat test te doen.... die van 2 voor 5 euro Als je daarop een streep ziet.... tja een streep is een streep! Spannend meis Ik duim voor je!
Hoi Klaartje, Zolang je niet ongesteld bent geworden is er sowieso nog hoop natuurlijk. Toen ik uiteindelijk echt mijn eerste zw had heb ik getest toen ik 6 weken en 1 dag was. Maar ik wist al zeker dat ik zw was aan de hand van mijn symptomen. De test knalde er toen echt uit. Ik hoop van harte dat jij over een tijdje en liefst morgen ook een posi-test hebt!
Ja doe ik, ik zal de uitslag laten weten!! We zijn al 8 ronde's en 1 miskraam verder, dus ik hoop dat het ons nu eindelijk gegund is. Volgens mijn pendel wel!!! hahaha
@kla4artje: het kan altijd nog! De ene test wat later positief dan de andere. Mijn aanrader is ook om de kruidvat test 2 voor 5 te gaan halen. Hier zelfs een posi test 2 dagen voor NOD in handen. Heel veel succes!
Welke test heb je? Ik zou idd ook de kruidvat test nemen 2 voor 5,-, Zijn het beste getest. Spannend, hoor! Maar ja, een heeeel licht spreepje en niet ongi lijkt mij zwanger!!! Duim, duim, duim!! Succes!
ik zou zeggen positief , ik zie een duidelijke streep, maar ken de test niet ...moet het lijntje niet blauw worden ???? ik denk dat het raak is hoor !!!!!!!!