Ik heb een periode gehad dat ik 2 keer een maand niet ongesteld werd... toen had ik door dat er wellicht iets niet goed was. Daarna een periode dat mijn cyclus 24 dagen was en toen een jaar een cyclus van 28 dagen, in dit laatste jaar ben ik toen 2 x zwanger geraakt, eerste een miskraam en toen 6 maanden later mijn wondertje. Je moet echt elke maand proberen, de maand dat ik zwanger raakte wou ik eigenlijk overslaan omdat ik het gewoon niet meer zag gebeuren! Gelukkig toch maar wel geklust ^_^ Je hebt maar 1 goed eitjejjjjjjjj./; nodig. Ik zou wel heel graag een broertje of zusje willen voor mijn mannetje maar mijn cyclus is nu echt onregelmatig, ik ben nu pas voor de derde keer ongesteld en nu op 24 dagen en vorige maand op 28, wellicht omdat ik ook nog borstvoeding geef.. Ik ben nu 39 dus dat helpt ook niet.
@ hier punctie gehad. 2 follikels, 1 eicel. Morgen word ik gebeld of deze is bevrucht. Spannende tijden!!!
Dankjewel @Lucie78 @Champetter @poa Ik zal morgen eens kijken wat ik kan bestellen. @Kyra77 Onthoud: je hebt maar 1 gouden ei nodig! Hopelijk dat het deze is! Fingers crossed for you Ikzelf nog steeds niet ongesteld, wel ongelooflijk veel witverlies. Waar zou dat mee te maken kunnen hebben?
Jeeeeeeeeh Kyra! Ik duim ook voor je. @Lucie78 , ik heb ook eens op deze site besteld. Moest wel nog 15eu invoerrechten erbij betalen. Dus tip aan anderen: als je daar besteld, is er grote kans dat je nog moet bij betalen bij ontvangst.
Jeeeeeeh Kyra. Wat fijn. Ik duim mee. @Lucie78 ,als je op deze site besteld is er wel kans dat er nog kosten bij komen bij aflevering ivm invoerrechten.
Klopt, daarom bestel ik ook potten met 150 stuks van 600 mg. Die kosten 66 euro. Ben je alsnog minder dan 90 euro kwijt incl invoerrechten. Kom je, als je 1 capsule per dag slikt, op ongeveer 18 euro per maand. In NL kom je niet eens in de buurt van die kosten. Bij Holland&Barrett betaal je voor een pot coq10 pillen 200 mg, 30 stuks, 42 euro. Als je er dan 3 per dag slikt, kost het je 126 euro per maand. Ik bestel er ook vitamine D3 5.000 I.E. Ik betaal 3,50 voor 120 softgels. Dat is ongelooflijk goedkoop. In NL kan ik nergens deze dosering vinden. Ik zie dat je bij Holland&Barrett voor 100 capsules 3.000 I.E. 10 euro betaalt. Ook stukken duurder dus. Verder haal ik er prenatale vitaminen etc.etc. Het is allemaal zoveel cheaper.
Ohhh wat fijn, @Kyra77 ! Dat is een opluchting! Nu goed delen, embryootje. @allen die ubiquinol gebruikt: zie dat jullie coq10 slikken. Bij mijn weten is dat minder effectief dat puur ubiquinol, omdat coq10 in het lichaam nog omgezet moet worden naar ubiquinol. Minder hoge dosering ubiquinol slikken is dus net zo effectief als hoge dosering coq10.
Hoi allen, Wij hebben donderdag eindelijk ons intakegesprek in Düsseldorf gehad, en ik moet zeggen dat het echt een verademing was. Wat een fijne arts, eerlijk, duidelijk en kordaat, maar ook begripvol. Ze ging op alle vragen van ons serieus en uitgebreid in. Mijn DHEA van 3.3 was voldoende en hoef ik niet bij te slikken. We hebben de keuze besproken of we voor IVF of ICSI moeten gaan met zo weinig eicellen. Haar antwoord was dat bij goede zaadkwaliteit, ICSI geen verhoogde kans op bevruchting geeft ten opzichte van IVF, dus ze raadde niet persé ICSI aan in ons geval. Ze vond het onbegrijpelijk dat ik in voorgaande behandelingen steeds weer alleen maar gonal heb gekregen en dat er niet verder onderzoek is gedaan na de eerste teleurstellende IVF. Dus eindelijk iemand die onze frustraties daarover begrijpt en deelt. Nu de uitslag afwachten van extra hormoononderzoek en dan hopelijk in januari starten. We hebben nu eindelijk het gevoel dat we op de juiste plek zitten met mijn lage AMH, tegelijkertijd vind ik het wel heel spannend worden nu omdat dit nu ook wel soort van eindstation is waar het nu wel echt moet gaan gebeuren..
@Lien4: fijn dat jullie je ieg gehoord voelen! Dat is al zo belangrijk! En ja, snap dat t nu extra spannend is. Als zelfs DD niets kan betekenen... Maar daar gaan we nu nog maar niet van uit! Op naar jullie wondertje!!
Dankjewel Kyra en puppy! @Kyra77 heel veel succes morgen, hoop ontzettend voor je dat jullie embryootje teruggeplaatst mag worden!
@Lien4 het is al fijn om het gevoel te hebben dat je begrepen word en jullie op de juiste plek zitten. @Kyra77 hopelijk vandaag een.emmy aan boord en broeden maar!
Ik heb dit in DD ook even aangekaart. De arts had zelf geen ervaring met ubiquinol maar ze had wel meerdere clienten die erover begonnen waren. Daarom heeft ze er wat dingen over opgezocht. Als ze studies erover bekeek was ze niet direct overtuigd, maar het schaadt verder ook niet. Als het ons een goed gevoel geeft, is het daarom volgens haar prima om het erbij te slikken. Ik had ook gelezen dat ubiquinol effectiever is dan coq10. Weet iemand welke dosering puur ubiquinol aan te raden is, 600 mg is dan te veel?
N.B. Doseringen voor ubiquinol zijn afgeleid van die van 'gewone' co-enzym Q10 (ubiquinon), de vorm die het langste op de markt is en in de meeste studies is gebruikt: 80 mg ubiquinol is vermoedelijk even effectief als 300 mg ubiquinon, 150 mg ubiquinol komt ongeveer overeen met 1200 mg ubiquinon, 300 mg ubiquinol met 2400-3000 mg ubiquinon (zie artikel over ubiquinol). Copyright (C) Orthokennis http://www.orthokennis.nl/nutrienten/ubiquinol