Ervaring en tips primaire ovariele insufficientie

Discussie in 'MMM clubs' gestart door jolein8, 8 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lien4

Lien4 Actief lid

7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken en snap ook niet hoe t zou kunnen, maar het zou inderdaad toch wat zijn zeg.....
    Ik ga overmorgen opnieuw een testje doen, en me toch maar heel erg voorhouden dat het een restantje is van een vmk, want iets anders daar kan ik met mn hoofd echt niet bij..

2. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    @Lien4 inderdaad een testje morgen zal hopelijk uitsluitsel doen geven.
    Ik blijf iig wel hopen voor jou! Hoop zo dat ie morgen oploopt!
    En hoe rot het ook is, maar stel het zou een restje zijn van een vmk, dan wil het toch zeggen dat je lichaam het zeker zelf nog kan en dus de kans nog zeker niet verkeken is!
    IETS is er, dat is 1 ding wat zeker is!

Fingers crossed voor jou!!

Lien4 vindt dit leuk.
  3. Lien4

Lien4 Actief lid

7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Ik kon natuurlijk niet wachten tot morgen dus vandaag al twee testen gedaan, zie bijlage voor het resultaat. Ik durf het gewoon niet te geloven maar hij lijkt toch wat op te lopen tov gisteren...
    Heb nu wel wat last van m'n buik en licht bruinverlies, ik vind het doodeng allemaal :oops:

Bijgevoegde bestanden:

Lilyam, puppy28 en wennepen80 vinden dit leuk.
  4. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Nou, zwanger ben je! @Lien4 !
    Bruinverlies hoeft niets te zeggen, maar kan ook het begin zijn van een miskraam. Jemig, wat een achtbaan. Zou misschien toch even een verloskundige contacten of huisarts voor hcg bepaling ( 2x).

5. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
  6. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Wauww lien!!! :):D
    Ik feliciteer je gewoon hoor!

7. Lien4

Lien4 Actief lid

7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Ooooh jullie zijn zo lief, maar ik vind het zo eng om gefeliciteerd te worden, en om de huisarts te bellen, zal je zien dat meteen daarna een bloeding losbarst, ik wacht nog even stilletjes af en negeer het gerommel in m'n buik

Lilyam vindt dit leuk.
  8. Lilyam

Lilyam Actief lid

18 nov 2016
    285
    56
    28
    Ik ben vanochtend voor de echo geweest bij een echocentrum in Nederland.
    Helaas toch weer 3 follikels, hetzelfde aantal als in Nederland pffffff
    Zojuist gebeld door Düsseldorf, de arts wil zelf een echo maken. Dus zaterdagochtend richting Düsseldorf!

9. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Ik snap je wel hoor! Maar een belletje naar de huisarts om hcg via bloed te testen kan je misschien wel geruststellen, iig zekerheid geven. Dan hoef je ook niet meer te piekeren.

10. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Hmm, dat is minder maar betekent natuurlijk niet dat het meteen een mislukte poging is. Al snap ik je teleurstelling helaas maar al te goed.
    Ik moet wel eerlijk zeggen dat voor mijn gevoel, ze daar in DD betere apparatuur hebben. Misschien komt mijn associatie van de x dat ik in NL de echos deed, weinig follikels had en de keer in DD met de echos juist veel, maargoed had toen ook een ander behandelplan, hihi.

Hopelijk vinden ze zaterdag toch nog ergens extra follikeltjes die verstopt zaten!

Ik moet morgen al heeeel vroeg naar DD, ben best zenuwachtig voor die scratching en bang dat het pijn doet :s

11. Lilyam

Lilyam Actief lid

18 nov 2016
    285
    56
    28
    Nou dat zou best nog weleens kunnen (wishfull thinking), want de echoscopiste kon ook al m’n baarmoederslijmvlies moeilijk opmeten. Volgens haar kwam dat omdat mijn blaas vol zat. Ik was een kwartier daarvoor nog naar de wc geweest, zal wel door de zenuwen zijn gekomen.

En tijdens de uitgangsecho lagen er 7 follikels klaar, vraag me af waar die dan gebleven zijn.

Ik hoop dat ze verstopt zitten, want ik moet ook rond 05.30 vertrekken, om daar op tijd te kunnen zijn (inclusief koffiepauze).

Ik heb het idee dat ze in Duitsland heel makkelijk zijn met pijnstilling, krijg je dat tijdens de scratching?

12. Lien4

Lien4 Actief lid

7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Succes morgen! Het is natuurlijk per persoon verschillend, maar de twee scratchings die ik gehad heb waren vrijwel pijnloos, te vergelijken met een klein menstruatiekrampje en het was echt zo voorbij, hopelijk stelt dat wat gerust.

13. Lien4

Lien4 Actief lid

7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    ja zit wel wat in, ik ga morgenochtend kijken wat de test doet en dan toch maar de huisarts bellen (denk ik nu ..;))

14. Lien4

Lien4 Actief lid

7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Hmm je hoopt toch op meer ja, hopelijk zitten ze gewoon goed verstopt en kan DD er wat meer vinden zaterdag. Zijn er alleen die drie grote, of ook nog kleintjes die wellicht nog mee gaan doen?

15. Lilyam

Lilyam Actief lid

18 nov 2016
    285
    56
    28
    Ik hoop het ook, de echoscopiste zag er vandaag 2 van 6 mm en 1 van 11 mm.

@Lien4 gefelicteerd!

16. Bloempje1982

Bloempje1982 Actief lid

6 feb 2018
    135
    71
    28
    Vrouw
    Herkenbaar... Ik had in dezelfde cyclusmaand in NL 2 follikels, bij DD had ik er 5!!!
    In DD zijn ze kundiger en hebben betere apparatuur. Heel veel succes zaterdag!!

Lilyam vindt dit leuk.
  17. Lilyam

Lilyam Actief lid

18 nov 2016
    285
    56
    28
    Dat geeft hoop!

18. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Vanmorgen de uitslagen van het bloedonderzoek in het radboud binnen gekregen.
    Alle uitslagen op een rij..
    Fsh 33
    Lh 15
    Oestradiol 95
    Tsh 1,69
    T4 13,4
    Anti bijschorsnier negatief
    Anti tpo negatief
    Roept maar als jullie hier iets over te vertellen hebben haha :D
    Fsh is in iedergeval al een stukkie lager voorheen was die 113

19. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    En weer thuis vanuit DD, pff ik vond het toch effe pijnlijk haha. Ben dan ook wel een kleinzerig persoon, dat wordt nog wat als ik ooit mag bevallen!
    Nu even de menstruatie afwachten en ik mag dan ook meteen weer beginnen met een nieuwe poging. Aan t einde vd maand dus vlak voor mogelijke punctie zal ik de uitslag krijgen van het nk cellen onderzoek en zouden we nog op tijd zijn mocht er een afwijking zijn.
    Weet je, heel raar maar ik zie eigenlijk wel op tegen de poging. Gewoon omdat ik het de afgelopen 3 maanden wel lekker vond, nergens mee bezig te zijn.
    Maarja, dat zal nog wel veranderen hopelijk.

wennepen80 en Lilyam vinden dit leuk.
  20. Lilyam

Lilyam Actief lid

18 nov 2016
    285
    56
    28
    Herkenbaar @puppy28 ik had zelfs de afgelopen twee eisprongen geen gemeenschap. Ik had echt rust in m’n hoofd...en nu is het allemaal weer begonnen!

puppy28 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina