Dankjewel lieve allemaal! We zijn inmiddels weer thuis, het was even spannend. We zitten net op het randje van het protocol (wel of geen kijkoperatie), hcg was weer wat hoger (1700) maar minder harde stijging dan eerst, dus we mogen toch nog even afwachten, misschien gaat ie bijna dalen, zaterdag weer terug voor bloedprikken en echo. Hoop zo dat ie dan eindelijk gaat zakken
Wat een verdrietige ontwikkeling, @Lien4 ..... Ben je spontaan zwanger, zit het niet op de juiste plaats. En krijgt het misschien nog een staartje. Dikke knuffel voor jou, het zal niet makkelijk zijn.
O, Lien wat erg en verdrietig voor jullie. Heel veel sterkte en ik ga voor je duimen dat het hcg snel zal dalen. Wel fijn dat ze nog even wachten met de kijkoperatie... Liefs...
Dank je wel @Lien4 Jij ook succes morgen, ik hoop dat de hcg dan gedaald is en je een operatie bespaart blijft!
In het OLVG waar ik onder behandeling was werd er eerst bloed onderzocht op hormoonwaarden (oestradiol) alvorens een punctie werd ingepland. De arts had dan informatie of de follikels voldoende rijp waren. In DD hebben ze dit niet gedaan. Nou vraag ik mij af of ze op basis van de waarden hadden kunnen zien dat er niet in elke follikel een eicel was gerijpt. Weet iemand dit?
Geen idee, ik heb zo ook al een x achter het net gevist in DD. 1 follikel maar geen eicel. Ik weet ook niet of ze dit in DD uberhaupt doen. Maar het had me een punctie kunnen besparen als dit wel zo was. Misschien de volgende x (hopelijk komt die er niet) toch aankaarten. Ik zal er ook eens over beginnen als ik binnenkort weer eens daarheen moet.
Geen idee, ik heb op 30 juli een belafspraak. Eerder kan niet omdat de dokter op vakantie is. Ik denk zelf dat een 4e poging geen zin heeft, aangezien er nooit een bevruchting heeft plaatsgevonden.
Ohneeeee.. wat ontzettend verdrietig . Heel veel sterkte en dikke knuffel, hoop dat je toch snel uitzicht hebt op een nieuw plan