Ik heb het bij de vorige terugplaatsing in mei voor het eerst gehad, helaas dus niet geholpen toen. Er was bij ons ook geen aanleiding om het te onderzoeken omdat het probleem bij ons vooral de eitjes zijn, maar we hebben het er zelf doorheen gedrukt om het in ieder geval uit te kunnen sluiten, dus de uitslag was ook wel onverwacht..
Hmm...Hier zijn het zowel de zaadcellen (te weinig), alsmede de lage eicelvoorraad dus. Denk dat ik bij de eerstvolgende afspraak er toch nog eens over moet babbelen met hem. Vooral omdat dit onze laatste poging is en ik in dat escape-iui als optie bij te weinig follikels niet meer zo geloof, omdat de max 2-3 is en ik er bij hoge stimulatie er altijd wel meer heb. Heel erg bedankt, ik denk dat we toch iets meer op onze strepen moeten staan. Is het prijzig, dat onderzoek? Zul je natuurlijk niet vergoed krijgen. Hoe laat gaan ze je bellen over de bevruchting? Ben toch in de kaarsjesmood nu, dus als je wil, brand ik wel weer, haha
Ja volgens mij als je het zelf heel graag wil en het je zou geruststellen dan krijg je het wel (als je maar betaalt ). Ik zou eigenlijk niet meer weten wat het kost.. Ik hoor nu in principe niks meer tot maandag ochtend, tenzij er voor die tijd niks meer terug te plaatsen valt.. dus kaarsjes kunnen geen kwaad
Misschien kan ik het in de klapper of online ergens vinden. Ja, als je maar betaalt, dat klopt Het zou me inderdaad wel geruststellen. En dat is lang wachten. Ga je nog proberen te regelen dat ze je bijvoorbeeld zaterdag even wat laten weten? Ik ga branden
Ik heb Dusseldorf trouwens net gemaild over dat onderzoek @Lien4. Ik denk als ik dat vraag de eerstvolgende keer dat ik hem zie, ben ik al aan het spuiten natuurlijk en dan kan het misschien niet meer. Ben benieuwd naar zijn reactie.
Als ze allebei maandag halen, dan wordt er eentje ingevroren. Maar ik stel me in op 1 surviver, we hebben nog nooit een cryo gehad
Ohh ik ook, maar durfde het niet te typen...Ik hoop zo hard dat er eicellen gevonden zijn. Heel oneerlijk inderdaad, ik blijf hopen!
Hoi lieve meiden, het was gelukkig niet zo slecht haha maar ik was zoooo ziek. Van de morfine wss, overgeven ook (lekker op de afdeling) en Mn hartslag bleef hoog dus ik mocht niet uit het ziekenhuis (er was een kleine complicatie tijdens punctie, veel bloedverlies, dus ze wilden geen risico nemen) Daarna nog 4u over terugrit gedaan. Ik kon geen scherm verdragen dus ik kon niets typen. Maar er waren wel 10 rijpe eicellen gevonden dus wat dat betreft erg opgelucht en dankbaar. Nu wacht ik nog op hét telefoontje. Vorige keer 0 bevruchtingen met icsi dus ja, dat is best spannend. Al moet ik zeggen dat ik er niet eens zo mee bezien ben omdat ik me nog steeds niet lekker voel. Nou moet ik ook zeggen dat ik een beetje paniekerig werd van die hoge hartslag (hielp ook niet mee) en iedereen werd al ontslagen enzo en ik lag daar nog te kotsen en dan gespannen gevoel heb ik nog steeds wel. En buikpijn. Echt aan de zijkanten. Meestal na pregnyl, maar nu extra. Herkennen jullie dat ook? Boven de eierstokken bedoel ik, richting ribbenkast. Een collega zei dat zijn je banden, dat ik me wel voorstellen ja. Loop erbij als een oude oma
Jaaaa!!! Wat fijn voor jou!!! Ik hoop het heel erg voor je. En ook een mooie beloning voor het harde werk
Oooooooooh wat ben ik blij om dat te lezen, 10 eicellen!! Opluchting hoor!! Wel heel naar dat je er zo ziek van bent geweest, klinkt behoorlijk heftig! Goed voor jezelf zorgen nu en lekker laten vertroetelen. En nu het gevreesde telefoontje afwachten, helemaal na het resultaat van vorige keer, poeh.... Hopelijk trek je het een beetje, ik ga enorm voor je eitjes duimen!
Dankjewel! Het zijn er 4.Ben wel opgelucht maar ben er niet helemaal gerust op. We hebben ook nog niet eerder een 5 daags embryo gehad dus de kans is zeker aanwezig dat het minder wordt of helemaal stopt. Eicellen en zaadcellen zagen er goed uit voor icsi en er is eicelactivatie toegepast dus dit is denk ik het hoogsthaalbare voor ons. Ik heb meer puncties dan TP gehad. Gewoon hopen maar. Net als jij! We hebben ons best gedaan haha Bij ons begreep ik dat ze wel in het weekend ook kijken in hebt lab. Weet jij al of ze dat ook bij jou doen?
4, wat een mooi aantal! Maar ik snap goed je terughoudendheid, eerst zien dan geloven. Nu maar afwachten, we kunnen inderdaad niks anders meer doen dan heel hard duimen.. Ik heb ze even gemaild hoe het nou zit met het lab in het weekend, en de embryo's worden inderdaad zowel zaterdag als zondag in de gaten gehouden, alleen zondag kun je er niet over gebeld worden omdat het NL team dan niet aanwezig is. Ik zat vanmorgen ook niet helemaal rustig, en morgen zal dat dus ook zijn.. Bij jou zal de terugplaatsing in principe op dinsdag zijn? Slik jij nu ook Duphaston trouwens (ipv utrogestan)?
10!!!! Jaaaaaa!!! Wauw! En krijg je vandaag dus nog te horen hoeveel er bevrucht zijn? Spannend!! Ik had ook buikpijn en ook pijn aan de zijkanten, vooral met lopen, maar dat kwam door die follikels, zei dr C. Na Pregnyl voelde ik dat extra, omdat ze dan nog een groeispurt krijgen. Wat naar dat je je zo slecht gevoeld hebt. Hoe voel je je verder nu, afgezien van het “oude oma” gevoel?
Oh oeps, ik las niet verder, werd zo blij van je berichtje dat ik meteen moest reageren. Maar 4 is mooi! Hopelijk redden er een aantal of misschien wel allevier tot dag 5.