Ervaring en tips primaire ovariele insufficientie

Discussie in 'MMM clubs' gestart door jolein8, 8 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje1982

    Leentje1982 Fanatiek lid

    14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Dat hoeft inderdaad ook niet. En je zit als ik het goed heb 5 dagen na de tp? Ik merkte er ook niet veel van. Zeker in het begin niet. Ik was in de paar dagen voor ik mocht testen wel moe en rommelende darmen. Misschien komt het nog en misschien ga je niks voelen en heb je geen “klachten”. Ik begrijp je heel goed. En dat testen is killing ja...Hou vol! Wanneer mag je testen?
     
  2. Lien4

    Lien4 Actief lid

    7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Ik zou donderdag mogen testen. Zojuist helder bloedverlies gehad... :cry:. Nou kan dat een bijwerking zijn van de Duphaston....maar heb er geen goed gevoel bij :(
     
  3. VeganMil

    VeganMil Actief lid

    27 jul 2018
    186
    74
    28
    Wat jammer dat je er geen goed gevoel over hebt...:( is duphaston vergelijkbaar met utro? Bij de TP hadden ze gezegd dat bloedingen vaker voorkomen bij verse TP (en ik slik nog kinderasperine erbij dus dan extra) ik hoop voor jou dat het een goed teken is en dat het bloeden snel stopt. Of het nou positief of negatief is, dat geeft extra zorg en die heb je wss al genoeg.
    Ik ga donderdag testen, vrijdag moet ik bloedprikken. @Leentje1982 bedankt voor je lieve berichtje:) we wachten het idd maar gewoon af en hopen op een wonder.

    @Nellie4 hoe was je weekendje? Veel succes alvast morgen!!

    Ik hoop trouwens dat @Shan84 wel goed nieuws heeft gehad...
     
    Leentje1982 vindt dit leuk.
  4. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Mijn weekendje was heerlijk.


    Ik heb even terug gekeken en vorige poging heeft mijn rechterkant helemaal niet meegedaan (ik dacht dat het links was) nu voel ik links van alles en rechts helemaal niets. Ik ben dus bang dat rechts weer niet meedoet en definitief afgeschreven kan worden. :(

    Spannende echo dus morgen.
     
  5. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Oh nee wat een rot ontwikkeling, maar is het nog niet veels te vroeg om al ongesteld te worden?
    Kan het geen innesteling zijn of inderdaad een bijwerking?
     
  6. Leentje1982

    Leentje1982 Fanatiek lid

    14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Innestelingsbloeding kan ook nog evt inderdaad. Ik probeer even positief te denken. Dikke knuffel!
     
  7. Leentje1982

    Leentje1982 Fanatiek lid

    14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Zeker spannend voor je morgen! Veel succes!
     
  8. VeganMil

    VeganMil Actief lid

    27 jul 2018
    186
    74
    28
    Fijn dat je weekendje leuk was! Vervelend dat een eierstok achterbleef. Bij mij was dat ook zo dus bijna alle follikels zaten in 1 eierstok. Ruimte zat ;) Gelukkig voel je de steken in de goede eierstok, ik hoop dat die dan goed in zn kracht komt te staan!
     
  9. Lien4

    Lien4 Actief lid

    7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Pfff sorry hoor allemaal, vind t ff moeilijk om positief te zijn. Ik probeer hoop te houden maar vind t zo lastig. Het bloeden is na vanochtend wel gestopt, dus nou ja, we kijken t aan...

    @Nellie4 en @Shan84 heel veel succes met de spannende dag morgen, ik duim voor goed nieuws!
     
  10. VeganMil

    VeganMil Actief lid

    27 jul 2018
    186
    74
    28
    Dat hoeft ook helemaal niet! We blijven alleen voor je hopen op een goede afloop:)
     
  11. Lien4

    Lien4 Actief lid

    7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    t lijkt toch echt voorbij te zijn..vandaag meer buikpijn en meer bloedverlies dan gisteren.. :cry: Tis inderdaad veel te vroeg maar blijkbaar kan het wel..stom lijf
     
  12. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    :cry:
    Dikke knuffel
     
  13. Shan84

    Shan84 Actief lid

    1 mrt 2018
    117
    37
    28
    Vrouw
    Ach nee meid wat superrot zeg! Maar is het continu bloedverlies of met vlagen? Dat je hoop begint te verliezen dat snappen we hier allemaal wel :( toch hoop ik dat het een combo van innesteling en dupaston is! Dikke knuffel!
     
  14. Shan84

    Shan84 Actief lid

    1 mrt 2018
    117
    37
    28
    Vrouw
    @Nellie4 hoe is de echo gegaan? Dat jij iets kan voelen van je eierstokken, ik voel nooit iets. Goed om te horen dat je weekend leuk was :)

    @VeganMil hoe gaat ie bij jou? Wanneer mag je testen.

    Vanochtend werd ik gelukkig al vroeg gebeld met het goeie nieuws dat alle 3 de eicellen zijn bevrucht! Kan het bijna niet geloven, verrast en blij maar ook weer superbang want het geeft je nog geen garantie en vorige keer was onze enige bevruchte eicel ook op dag 5 gestopt...
     
  15. VeganMil

    VeganMil Actief lid

    27 jul 2018
    186
    74
    28
    Ach meid wat rot :cry: ik had het zo anders voor je gehoopt. Is het helemaal doorgezet denk je? Gebruik je wel de medicatie nog door? He wat naar, zorg goed voor jezelf vandaag...

    @Shan84 dat is goed nieuws!!! Ik dacht dat je gisteren wat zou horen maar gelukkig vandaag vroeg gebeld en zelfs drie! Nu idd maar afwachten... och spannend!!

    Ik mag vrijdag bloed laten prikken. Donderdag ga ik testen maar ik zou dat het liefst nog heeeel lang uitstellen. Je draagt dat embryootje tochmet alle liefde die je in je hebt, ik hoop zo dat ie dan nog zit en dat het niet allemaal voor jan lul is geweest. En niet dat ie meteen na de tp al dood is gegaan ofzo maar goed. Part of the game he o_O

    @Nellie4 zijn ze nog steeds aan het tellen?!;)
     
  16. Shan84

    Shan84 Actief lid

    1 mrt 2018
    117
    37
    28
    Vrouw
    Op zondag bellen ze niet en vind eigenlijk niet zo erg want op maandag hebben ze iig dag 1 al overleefd :p

    Och ja dat snap ik wel dat testen uitstellen, je word er toch angstig van. Is dit je eerste terugplaatsing trouwens?
     
  17. Leentje1982

    Leentje1982 Fanatiek lid

    14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Oh nee :( Wat ontzettend rot! Ik weet niet wat ik zeggen moet..Wel een hele dikke knuffel!
     
  18. Leentje1982

    Leentje1982 Fanatiek lid

    14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    @Shan84, wat een goed nieuws! Dat ze maar lekker door blijven delen!

    @VeganMil, spannend voor jou! Nog even volhouden!
     
  19. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113

    Hahaha, nee hoor ze waren helaas heel snel klaar. Alles was enorm uitgelopen in DD, dus ik ben nu pas thuis.

    Helaas geen goed nieuws. Links wel twee grote en een kleintje die niet mee gaat doen en rechts wederom helemaal niets. Daarnaast denkt dr C een poliep te zien in m'n baarmoeder, dus dat maakt de omstandigheden ook niet ideaal. Dus poging wordt afgebroken. Vanavond moet ik pregnyl spuiten.
    En een afspraak maken hier in het ziekenhuis :(

    Iemand ervaring met poliepen?
     
  20. Shan84

    Shan84 Actief lid

    1 mrt 2018
    117
    37
    28
    Vrouw
    Ah nee wat rot zeg :( superdikke knuffel
     

Deel Deze Pagina