Ervaring en tips primaire ovariele insufficientie

Discussie in 'MMM clubs' gestart door jolein8, 8 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje1982

    Leentje1982 Fanatiek lid

    14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Oh jee @
    He verdorie zeg...Ik heb geen ervaring met poliepen. Wat is nu het plan van aanpak? Die poliep moet natuurlijk verwijderd worden. En wanneer mag je dan weer opnieuw beginnen met je poging?
     
  2. Lien4

    Lien4 Actief lid

    7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    oh nee.. wat klote zeg :(, dikke knuf. Is een escape iui ook geen optie meer vanwege de poliep?
     
  3. Lien4

    Lien4 Actief lid

    7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Mooi nieuws @Shan84! sterkte met de komende dagen doorkomen
     
  4. VeganMil

    VeganMil Actief lid

    27 jul 2018
    186
    74
    28
    @Nellie4 oo wat naar zeg! Wat een domper. Waarom kunnen ze de eicellen er eigenlijk niet uithalen als je wel drie goede kanshebbers hebt?
     
  5. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.196
    113
    Escape iui zou alleen meerwaarde hebben als de zaad kwaliteit slecht zou zijn. We mogen het dus morgenavond zelf proberen. Maar goed door die Poliep wordt innesteling moelijker, dus of we echt kunnen spreken van een kans. Zonder poliep lukt het ook niet op de natuurlijke manier.

    Die van 12 doet volgens dr C niet mee, dus ik heb maar 2 kanshebbers. Dat hadden we vorige keer ook en dat heeft geen tp opgeleverd. Aangezien we icsi met eicelactivatoor zouden doen en lipid infuus, is dat een behoorlijke kostenpost voor iets wat heel weinig kans heeft . Nu nog minder dan vorige keer vanwege die poliep. We gaan later een nieuwe poging doen. Met hopelijk dan 1 of 2 follikels meer.
     
  6. VeganMil

    VeganMil Actief lid

    27 jul 2018
    186
    74
    28
    Ah ik snap het. Dus nu eerst zsm naar het ziekenhuis om de poliep te laten verwijderen? Ik ken dat alleen van Marco Borsato op zn stembanden....
    Wat een tegenvaller voor je:(. Zeker door die steken leek het de goede kant op te gaan. Hoe ben je er zelf onder?
     
  7. Leentje1982

    Leentje1982 Fanatiek lid

    14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Jammer dat een escape iui ook niet mogelijk is. Hopen op een wonder als jullie zelf proberen @Nellie4.

    @Lien4, hoe gaat nu met je?
     
  8. Lien4

    Lien4 Actief lid

    7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Lief dat je t vraagt, voel me best waardeloos. Vanmorgen is t echt goed doorgebroken (inclusief doorlekken, feest) dus geen hoop meer. Heb me ziek gemeld en zit nou thuis te janken en mezelf zielig te vinden en te proberen niet vooruit te denken.
    En te bedenken waar ik ga onderduiken tot na de feestdagen.
     
  9. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.196
    113
    Oh @Lien4 ik voel zo met je mee :(
    Dit zijn echt moeilijke dagen.
    Goed dat je er aan toe geeft, laat ze het op 't werk maar lekker ff uitzoeken.

    Bij ons beide kanten van de familie pas geboren babies die straks met de feestdagen natuurlijk alle aandacht op gaan eisen. Wij overwegen er wellicht tussenuit te gaan met de feestdagen.
     
  10. Leentje1982

    Leentje1982 Fanatiek lid

    14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    :cry: Wat is het toch oneerlijk...Oh, wat had ik het je gegund! Groot gelijk dat je je ziek gemeld hebt, denk nu vooral aan jezelf. Hoe gaat het met je man? Misschien kunnen jullie er ook even tussenuit tijdens de feestdagen?

    @Nellie4, dat is extra moeilijk, kan me goed voorstellen dat je dat wil vermijden. Een mooie bestemming met de feestdagen zal jullie denk ik vast even goed doen.
     
  11. Shan84

    Shan84 Actief lid

    1 mrt 2018
    117
    37
    28
    Vrouw
    Och lieve @Lien4 en @Nellie4 wat moeten dit voor jullie beide moeilijk tijden zijn. Weer een klap te verdragen. Zeker het verdriet toelaten en lekker een potje janken. Veel sterkte de komende tijd dames, ik hoop dat jullie mannen lief voor jullie zijn <3
     
  12. Gitte34

    Gitte34 Lid

    9 okt 2017
    66
    7
    8
    Vrouw
    Zo jammer!!
    Bij mij hebben ze de poliep weggebrand (ook wel een eigenaardige sensatie, je voelt bijna niets maar bent wel aan het roken). De gynae zei toen dat het mogelijk de innesteling in de weg zat, maar dat zd dat ook niet zeker wisten. Dus alle hoop op de natuurlijke manier. Veel succes!!!
     
  13. Gitte34

    Gitte34 Lid

    9 okt 2017
    66
    7
    8
    Vrouw
    Veel moed! Verwen jezelf zeker met een tripje op je bucketlist. Goed van je dat je even de tijd neemt om het te verwerken. Altijd maar sterkhouden is uitputtend sterkte x
     
  14. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.196
    113
    @VeganMil jij mag morgen testen toch?
    Zo spannend, ik hoop echt van harte op een keer goed nieuws in dit topic.
     
  15. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    @Lien4 en @Nellie4 wat een nare berichten zeg :cry:
    @Lien4 Hoe voel je je nu? Ik wil je een hele dikke knuffel geven. Wat is het toch oneerlijk allemaal :(

    @Nellie4 Hoe zou zo’n poliep kunnen ontstaan? En hoe lang zou hij er al kunnen zitten? Of is dat niet bekend? Ik hoop dat hij snel weggehaald kan worden zodat jullie weer door kunnen naar een ronde met echte kansen.

    @VeganMil veel succes als je mag testen morgen!

    Ik had gisteren mijn NOD, altijd op 12 dpo. Mijn eisprong heb ik vastgesteld d.m.v. Temperaturen. Nu ben ik nog steeds niet ongesteld en heb een negatieve test. Ook ben ik wat grieperig, dus misschien dat ik daardoor gewoon wat later ben..
    Maar nu word ik toch gelijk bang, voor die stomme overgang. Zou dat kunnen?
    Verder ben ik aan het begin van de cyclus begonnen met Q10. Zou dat invloed kunnen hebben op de LF dat jullie weten?
     
  16. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.196
    113
    Ik denk niet dat de Q10 invloed heeft op je cyclus, zo'n sterke werking heeft dag echt niet. Zie het als soort vitamine pillen.
    En je bent ook niet ineens helemaal in de overgang, dag gebeurt geleidelijk. Ik heb soms ook ineens een cyclus die dan 3 dagen langer duurt, dat kan gewoon soms gebeuren. Zou er niet gelijk het ergste van denken hoor. :)
     
    Jess89 vindt dit leuk.
  17. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Thnx voor je geruststellende woorden. Eigenlijk weet ik het ook wel hoor :rolleyes:, maar ik raak gewoon een beetje in paniek als mijn cyclus ineens afwijkt van “normaal”. Normaal kun je er bijna de klok op gelijk zetten namelijk :rolleyes:..
    Maar vanochtend was mijn temp gedaald dus verwacht vandaag wel ongesteld te worden, of anders morgen.

    Hoe is het met jou verder?
     
  18. VeganMil

    VeganMil Actief lid

    27 jul 2018
    186
    74
    28
    @Shan84 is vandaag de grote dag?!:D

    @Jess89 mag je nu met de pil beginnen of zit er nog een normale cyclus tussen? Ik denk ook niet dat het oer cyclus zo drastisch achteruit kan gaan, laat staan de spanningen die je afgelopen maand hebt gehad.

    Eigenlijk vind ik hier het minst leuk om het te vertellen, want dit staat in zo schril contrast met de vervelende berichten van afgelopen week. Ik heb vanmorgen getest en wonder boven wonder hebben we een tweede streepje gezien. Het is nog licht, maar wel gewoon duidelijk. We zijn allebei een beetje van de wereld. Gekke is door dit traject waren we eerst vooral blij dat we niet weer dat verdriet door hoeven.. daarna natuurlijk dat we misschien toch een kindje samen mogen krijgen (het is onze eerste) En dan, de zenuwen en zorgen:roflmao:
     
    Champetter, Jess89 en velena vinden dit leuk.
  19. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.196
    113
    Maar dat is toch geweldig! Haha ik zag dit bericht helemaal niet aankomen, door de manier hoe je schreef.
    Het werd wel eens tijd voor goed nieuws hier en ik vind het juist heel bemoedigend. Gefeliciteerd :D
     
  20. Gitte34

    Gitte34 Lid

    9 okt 2017
    66
    7
    8
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!!!!
    Genieten maar!
    Iedereen hier gunt het je van harte, hoor!!!


     

Deel Deze Pagina