@VeganMil, wat geweldig om te lezen dat er twee streepjes op de test stonden! Gefeliciteerd! Positieve berichten zijn altijd fijn om te lezen Morgen bloedprikken? Ben benieuwd!
Dankjulliewel meiden. Er is dus echt geen peil op te trekken. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan. Ik hoop heel erg dat er meer mensen het geluk binnenkort hebben. Verwacht of onverwacht...
Jaaaaa @VeganMil <3 voorzichtig gefeliciteerd!! Spannend maar eerste test is positief! Ik heb echt een zenuwslopende nacht gehad, amper geslapen maar onze allereerste terugplaatsing ever is een feit! Zo bizar dit, we gaan dus nu een compleet nieuwe onbekende fase in. En de andere 2 zijn ook doorgedeeld en liggen in de vriezer
Ooo geweldig!! Wat een topscore zeg 3 van 3. Geniet van deze tijd, houd jullie embryootje maar lekker bij je
@VeganMil wauwww wat geweldig!!! Gefeliciteerd!! Ik duim voor een plakkerd! ❤️ @Shan84 ook al positieve berichten! Wat fijn zeg! Hier begint mijn menstruatie door te breken. Een LF van 13 dagen dan ipv de gebruikelijke 11. Als ik het zo lees dan denk, waar maakte ik me druk om LF kan wel vaker een paar dagen verschillen hebben we dat ook weer gehad. Zou fijn zijn als de LF 13 dagen bleef.. dat komt meer in de buurt van een normale cyclus dan 11 dagen
Wauw proficiat @VeganMil , wat mooi! Kun je het geloven? En hoe bijzonder dat al je vorige behandelingen niet eens tot bevruchting kwamen en kijk nu eens. Ik wens je mooie maanden. @Shan84 , ik weet niet of je het prettig vind als ik op je reageer maar 3 uit 3 en een prachtige TP is een mega resultaat!
Lief, dankje. Helaas was ie vanmorgen wat lichter (test was wat ouder en controlestreep ook wat lichter) maar de schrik zit er goed in. Morgen doe ik nog een cb en dan stop ik ermee want ik ik trek t vrij slecht moet ik zeggen. Lichaam geeft wel vertrouwen met de strepen zijn nog redelijk licht, of lichter dan ik wil iig @Leentje1982 hoe gaat het met jou? Trek je het wachten een beetje? @Shan84 hoe zit ie? Moet steeds aan jullie denken Lien en Nellie xxxx
Wauw @VeganMil wat een mooi nieuws. Kunnen we hier inderdaad wel goed gebruiken. Hopelijk gaat ie mooi oplopen. Hier gaat het matig, ben er toch veel meer door van slag dan ik dacht.. Heb de hele afgelopen week ziek gemeld en thuis gezeten, opgekruld op de bank, veel gehuild. Zo raar om geen nieuwe poging meer in het vooruitzicht te hebben om me aan op te krabbelen.
@Lien4 zo onwezenlijk allemaal... heb je al wat kunnen nadenken over volgende stappen? Of ben je nog volop alles een plaats aan het geven? @VeganMil wij duimen hier voor een goeie plakker, he! Testen reageren allemaal anders...dus dat wil nog niets zeggen. Tracht te ontspannen(maar dat is makkelijk gezegd van hieruit, he!) @Shan84 duimen! @Leentje1982 wachten zonder geduld... de hel! @Jess89 het langer van je luteale fase is altijd ok. En schommelingen zijn ook nog steeds normaal, hoor (bij mij net wat minder, ik schommel tss cycli van 20 tot 32 dagen...en zelfs mij geven ze nog een kans). Maar onzekerheid is hier jammer genoeg part of the deal...dus uit ze hier gerust! @Nellie4 al meer nieuws over die poliep? Hier is de icsi poging afgebroken en aan de pil. Op naar de volgende ronde! Fijn weekend allemaal!!
Ach wat vervelend! Gelukkig dat het voor de punctie wordt besloten en je niet achteraf spijt krijgt maar wat zuur dat het niet heeft uitgepakt zoals je hoopt. Wat was de reden? En wat is nu het plan verder?
@VeganMil het was een slechte cyclus... bij bloedafname dag 2 waren er al schommelingen, dus op cd 4 al een echo+bloedafname. 2 follikels, eentje van 13mm en eentje van 15mm. Telefoon dat ze dachten door verhoogd oestradiol dat die van 15mm een cyste is. Dag erna terug...3 follikels (grootste 16mm) en gyn zei toen al dat hij niet wist of het een cyste was of niet. Door verhoogd oestradiol hebben ze dan beslist om af te breken en pil nemen. Nu, ik schommel met cycli tss 20 en 32 dagen, dus wss was dit sowieso een heel korte cyclus. Dus beter om af te breken. Jammer, want cyclus ervoor was er mooi eentje van 28 dagen(maar moesten nog counseling doen). Jammer dat die niet op bestelling komen Fsh stond wel ok (6), maar kan ook gemaskeerd zijn door hoog oestradiol (100 geloof ik). Pil uitnemen en dan er terug mee starten en hopen op een mooie echo zonder cyste en een nog mooiere cyclus met een goed follikel
@VeganMil, wat zei de cb? Hoeveel dpo ben je nu? Ik had bij mijn dochter op 15 dpo een mooie 2-3 van cb destijds. Hoop dat jij ook een mooie 2-3 krijgt en dat die ene test alleen maar lichter was omdat ie ouder was! Ik ben “geduldig” aan het afwachten tot het 7/12 is @VeganMil en @Gitte34, haha! Gisteren weer bij acupunctuur geweest en ga zometeen maar weer met de ovulatietesten aan de slag. Ik hoop dat ik ‘m deze keer wel zelf kan vinden. Afhankelijk van of ie knalt of niet, moet ik dinsdag of vrijdag weer...We proberen het maar weer. Heftig @Lien4... Hopelijk kun je het een plekje geven, maar wat moet dat moeilijk zijn. Voel met je mee. Gitte, wat balen van de poging. Hoe lang moet je de pil nu slikken?
Ah wat jammer dus als ik het goed begrijp begon je eigenlijk heel goed, maar mogelijk heeft de cyste mogelijk roet in het eten gegooid? Vervelend dat je weer aan de pil moet, maar wel goede kans dat alles dan weer rustig wordt uit zichzelf he. Voel je je niet ziek van zon hoog oestradiollevel eigenlijk? Hopelijk gaat de tijd snel voor je... ik hoop met je mee op een goede echo! Wanneer is dat? @Leentje1982 je houdt je wel taai hoor zolang wachten! Iig goed om je zoveel mogelijk voor te bereiden en in balans te brengen voordat je een nieuwe poging start. Dan kan je toch iets voor doen misschien. Geeft je het nog ontspanning? Ik testte godzijdank positief met cb. Ben nu 16 dpo denk maar cb gaf nog wel 1-2 weken aan. Ik ga nu niet meer testen, probeer gewoon op Mn lichaam te vertrouwen. Als het niet goed zit merk ik het gauw genoeg denk ik dan maar. Gisteren heeft me echt tien jaar van mn leven gekost
Ach lieve schat toch, wat een stress he..Beetje vervelend dat nu net het weekend tussen de uitslag van je bloedtest zit. Bellen ze je maandagochtend meteen? Het ontspant goed moet ik zeggen. Soms passen en meten qua afspraken, hij doet dat niet fulltime en ik heb ook niet altijd tijd en als man er niet is ‘s avonds vanwege afspraken oid, dan ga ik vanwege mijn dochter die slaapt de deur niet meer uit. Krijg ik soms een ietwat scheef gezicht dat het eigenlijk zou moeten, maar hee ehh..Ik vind het fijn voor de ontspanning, maar ik ga me niet in alle bochten wringen. Hij past zijn behandeling ook aan naarmate je cyclus vordert (innesteling en zo) en dat moet dan op een bepaalde dag. Tja...Verder braaf aan de diverse vitamines en ubiquinol voor de eicelkwaliteit. Feit dat we nu moeten wachten, is mss juist goed. Heb gelezen op ZP dat men dat veel slikt, dus ben benieuwd. Maar mannnnn, wat duurt dat nog lang eer het 7/12 is
@VeganMil ik denk dat de cyclus sowieso niet echt wauw was. Ze zijn ook niet zeker vd cyste, maar beter het zekere voor het onzekere. Ik krijg ook icsi in natuurlijke cyclus (niet meer te stimuleren wegens ridicuul laag amh volgens arts), dus die ene eicel moet wel een winner zijn. Ik lees steeds dat icsi vnl gedaan wordt bij slechte zaadkwaliteit. Maar bij ons zit daar het probleem niet (in tegendeel). Last van hoog oestradiol...ik weet het eigenlijk niet. Ik merk dat ik signalen vertoon van oestrogeendominantie (pijnlijke borsten na eisprong, mijn vet is vnl op mijn heupen en billen - heb bmi van 23,dus dat 'valt wel mee' - heel snel bruinverlies na mijn eisprong zonder utro) maar mijn waarden schommelen altijd. En ik heb ook geen bloeduitslagen van een 'normale' cyclus... (of met clomid, of zo'n 20 dagen shitcyclus.. ik heb slechte timing, hahaha). Ik heb ook al anderhalf jaar last van migraine en spanningshoofdpijn. Maar dat kan ook te maken hebben met andere gezondheidsissues. @Leentje1982 ha, samen wachten! Ik op 15/12 terug. En die apotheek is ook herkenbaar...(ubuiqinol, 2000 microgram vitamine D, foliumzuur en metarelax - magnesium en veel B's) we sponsoren de farma industrie! Ik lees trouwens op engelstalige fora dat er veel progesteron crème gebruiken.. maar daar durf ik mij niet aan wagen. Arts zei ook dat met mijn amh DHEA niet meer relevant is omdat ik al te ver zit. Leuk dat je toch zo ontspannen kan zijn met de acupunctuur! Ik heb het ook geprobeerd, maar stresskip hihi
@Lien4 heb echt even geen woorden voor hoe verschrikkelijk verdrietig voor jou moet zijn. Het is idd wat je zegt, normaal gesproken denk je hop de volgende ronde, maar als die niet meer in zicht is, is het een zwarte gat. Ik hoop voor je naarmate de tijd vordert dat je het een plek kan geven en volop kan genieten van wat je wel hebt. Heel veel sterkte de komende tijd <3 @Nellie4 hoe gaat ie bij jou? Als iets meer nieuws over de mogelijke poliep? @Gitte34 @Leentje1982 wachten is ook echt killing, maar probeer vooral te genieten van de tijd dat je er even niet mee bezig hoeft te zijn. Die rust moet je ook echt pakken. Ik heb namelijk zelf ook het idee (of het waar is weet ik niet hoor) dat het beter voor je lichaam is om af en toe de rust te pakken. Helemaal als je ook nog hormonen spuit, je hormoonhuishouding raakt echt in de war van die 'troep'. Ik heb trouwens ook altijd pijnlijke borsten tussen de eisprong en ongesteldheid. @Jess89 wat kan je je ook helemaal gek analyseren over je eigen cyclussen he als je in de medische molen zit hahaha @Champetter nee tuurlijk vind ik het niet vervelend dat je reageert. Dank je wel! We zijn ook erg verrast en kan het ook niet echt geloven. Soms gaat er ook wel door mijn hoofd (heel dom hoor) dat ze een foutje hebben gemaakt in het lab ofzo. @VeganMil ik moest er lachen om je opmerking dat gisteren 10 jaar van je leven heeft gekost. Ik hoop voor je dat het gewoon allemaal goed zit, maar je kunt jezelf helemaal gek maken idd. Wat moeten we ook veel verdragen al die spanning. De komende dagen zal ik niet zo actief zijn op het forum. Ik merk dat de spanning en de drukte en geregel van de behandeling (ter info: we moeten met het openbaar vervoer naar Duitsland en we wonen in Groningen, dus het is een heel gedoe voor ons) veel energie heeft gekost. Ik ben zo dankbaar dat we weer een stapje verder zijn gekomen, maar tegelijkertijd maakt me dat ook erg onzeker, want wat zijn al die dingen die ik voel? Kan toch niet zo zijn dat het bij ons bij de 1e terugplaatsing goed gaat en allemaal van dat soort dingen. Ik maak mezelf helemaal gek Ik heb echt massive respect voor de dames die dit proces al een paar keer zijn doorlopen Heb vanochtend ook nog flinke 'ruzie' gehad met mijn vriend. Hij is heel nuchter en neemt alles zoals het komt. Als ik mijn onzekerheid met hem deel, dan gaat hij er gelijk bovenop zitten dat ik niet negatief moet denken, dat ik er toch geen invloed op heb en relaxed moet zijn. Ik snap dat wel en het is ook goed om een 'nuchtere' tegenpartij te hebben, maar soms wil je ook gewoon dat iemand gewoon zegt 'wees maar even onzeker en verdrietig'. Laatste paar dagen echt even het gevoel gehad dat ik het alleen moet doen met mijn emoties en spanning en er geen ruimte is om dit gevoel te mogen hebben in zijn bij zijn. Wel weer uitgepraat, is ook wel even goed geweest om allebei even stil te staan bij hoe we ons voelen na alle hectiek natuurlijk. Heel veel succes lieve dames en zodra ik iets kwijt kan over onze situatie horen jullie dat uiteraard als 1 van de eersten hihi (ik blijf af en toe natuurlijk wel even koekeloeren naar de berichten) <3
@Lien4, al een tijdje weet ik niet wat te schrijven en ik weet t nog niet. Wat is het oneerlijk en gemeen als je alles geeft en dat het niet beloond mag worden. Ik hoop dat je naasten lief voor je zijn. @Shan84, met OV van DD naar Groningen, mijn eindeloze respect! @VeganMil , ook allemaal gedaan, streepjes vergelijken en je een hartverlamming stressen. En die testen van clear blue verder laten liggen hoor! Ik weet nog zo dat ik ergens 5+3 was van de twins en er nog steeds 2-3 stond. Had nog geen echo gehad dus wist niet eens dat het er twee waren maar wat een stress dat er geen 3+ stond. De wachtweken tussen positieve test en eerste echo zijn behoorlijk onzeker, stressvol, emotioneel en heftig.
@Leentje1982 jaaa het duurt zo lang voor jou, maar er staat wel een goede voorbereiding en belangrijk onderzoek tegenover @Shan84 wat vervelend voor je dat de stress in huis de blijdschap even overheerste. Het is soms ook lastig om helemaal op een lijn te blijven als het zo zwaar is en lang duurt allemaal. Wij hebben daar ook veel over gepraat. Uiteindelijk zag ik wel dat hij zichzelf erg beschermde voor de teleurstelling maar ik miste dan wel eens de hoop. Moet wel zeggen dat het met de poging ook groeide. Hopelijk is zijn extra pogingen voor jou niet nodig! Zijn er wel mensen in je omgeving die ervan af weten en je daarin wat extra kunnen ondersteunen? @Champetter bedankt voor het delen van je verhaal, dat stelt wel een beetje gerust wat zal jij in de rats hebben gezeten en helemaal als je vooraf had geweten dat het een tweeling was haha. Gelukkig is het goed gekomen. @Nellie4 heb je al contact kunnen hebben met een regionaal ziekenhuis?