Ervaring en tips primaire ovariele insufficientie

Discussie in 'MMM clubs' gestart door jolein8, 8 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    @Lien4 pff ja echt he, zo oneerlijk.

    @Shan84 dankjewel :(

    @Champetter mijn laatste menstruatie was op 4 december. Ik weet eigenlijk niet meer wat ik moet denken. Ze zagen bij mij niet eens een vruchtzakje. Vandaag de hele dag op het internet gespeurd uiteraard en neig er toch echt naar dat het een bbz is :(. Morgen hopelijk uitsluitsel, wil er dan ook zo snel mogelijk vanaf.

    Echt zo’n dikke piepzooi! Ben zo kwaad op mijn lichaam. Stom ding kan niks..!!!
    Gezegend met een laag amh en dan word je een keer zwanger, ben je 1 vd 7 gelukkige vrouwen die een missed abortion krijgt. Dan komt het mega grote wonder dat je na 2 jaar, als een vd weinige amh’ers spontaan zwanger word, ben je wederom dat aparte geval die een bbz moet krijgen!
    Pff...
    Ik wil gewoon een baby net als iedereen, maar het lijkt me gewoon niet gegund :(.
     
  2. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Kwaad mag je zeker zijn, en verdrietig, teleurgesteld, woedend.

    Als ik snel kijk zou je 6 weken moeten zijn. Wat heeft het zkh gezegd? Wanneer volgen ze weer op? Voor het weekend nog?

    Ik gun niemand deze ellende, echt niemand, maar als je zo moeilijk zwanger wordt zijn miskramen echt een heel harde dobber. Ik hoop dat er toch een wonder mag zijn.
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  3. VeganMil

    VeganMil Actief lid

    27 jul 2018
    186
    74
    28

    Oooo allerliefste puppy wat een enorm naar bericht!! Je hebt zo een bijzondere tijd achter de rug en dan leek ook je mooiste wens in vervulling gegaan. Dat was je zo gegund en dan krijg je zo een klap. Verschrikkelijk. Heel sterkte morgen. we zullen aan je denken
     
  4. Gitte34

    Gitte34 Lid

    9 okt 2017
    66
    7
    8
    Vrouw
  5. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Als we uitgaan van een 'normale' cyclus van 28 dagen zou ik inderdaad 6 weken zijn. De vk is daar vanmiddag ook vanuit gegaan. Dus ze heeft direct een afspraak gemaakt bij het ziekenhuis voor morgen, mijn eigen gynaecoloog van de IUI's, dus dat is wel fijn.
    Ik hoop morgen meer duidelijkheid te krijgen.

    @VeganMil en @Gitte34 dankjullie wel <3
     
  6. Lien4

    Lien4 Actief lid

    7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Ik snap je boosheid zo goed lieve puppy, het is zo hard dit :(
    Denk aan je, heel veel sterkte morgen, knuf
     
  7. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    OMG!!! Mijn vruchtje zit wel in de baarmoeder! Ze zag meteen een zwangerschapsring in de baarmoeder en de rest in mijn buik zag er gewoon mooi en rustig uit. Ze zei dat ik inderdaad te kort zwanger ben, ongeveer 5 weken.
    1 februari hebben we opnieuw een echo!

    Wat een opluchting!!!!
     
    Gitte34, VeganMil, lynole en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Shan84

    Shan84 Actief lid

    1 mrt 2018
    117
    37
    28
    Vrouw
    Oh wat geweldig nieuws!
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  9. Leentje1982

    Leentje1982 Fanatiek lid

    14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Gelukkig @puppy28 dat er toch iets zit! Dit moet gewoon goed gaan!

    Vanwege mijn vader ben ik even wat minder aan het schrijven hier, sorry lieve meiden. Ik lees wel mee uiteraard.
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  10. Lien4

    Lien4 Actief lid

    7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Nou ja!!!!! Dat geloof je toch niet!? Wat super zeg, lekker broeden nu!
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  11. Gitte34

    Gitte34 Lid

    9 okt 2017
    66
    7
    8
    Vrouw
    Oef!!!!!
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  12. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Arm kind, wat ben jij kapot gegaan van de stress maar gelukkig een positieve wending. Blijf maar even lekker in het zkh. Zulke vroege echo’s zijn naar mijn mening beter af bij een gynaecoloog met top of the bill apparatuur. Blij voor jou, dat sowieso!
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  13. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Dat noem ik nog eens een emotionele malle molen. Pfff gelukkig met een positieve wending :) Wat ben ik blij voor je. Op naar de volgende echo!
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  14. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Helaas geen goed nieuws aan deze kant.
    Het begon vanochtend met menstruatiepijn, toen na ontlasting veegde ik bloed af en de menstruatiepijn is de hele dag gebleven. Eigenlijk wist ik het al, en toen ik net naar het toilet ging kreeg ik de bevestiging, een miskraam. Er vielen (sorry voor t onsmakelijke) klonten, slijm en helderrood bloed zo naar beneden.
    De menstruatiepijn is nu ook minder. Denk morgen maar even bellen naar de gynaecoloog.
    Heel erg jammer dit, het was zo welkom...
     
  15. VeganMil

    VeganMil Actief lid

    27 jul 2018
    186
    74
    28
    Jeetje, dat verzin je toch niet, al die tegenvallers:( wat ont-zet-tend naar. Wanneer zit het nou eens even lekker mee in dit traject. Het leek zo mooi! Tegen beter weten in hoop ik dat je morgen met een echo nog een keer zo mag worden verrast...
    voor nu veel sterkte, de weg duurt voort, maar wie weet alsnog met een goed einde. Nu of later dikke kus
     
  16. Lien4

    Lien4 Actief lid

    7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Ohhhh meis, wat ontzettend kut en droevig :(... wat een ontzettende rollercoaster ook voor jullie zeg, is niet te doen. Ongelooflijk veel sterkte, zorg goed voor jezelf
     
  17. Gitte34

    Gitte34 Lid

    9 okt 2017
    66
    7
    8
    Vrouw
    Ooooh neen @puppy28 ....
    Ik hoop zo enorm dat de echo toch nog iets anders laat zien! Echt zo kut!!
    Het is je zo gegund
     
  18. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Dankjewel voor jullie lieve reacties. <3
    Ik blijf helaas bloeden en stolsels verliezen en nog steeds een soort menstruatiepijn dat aan blijft houden. Mijn gevoelige borsten zijn ook als sneeuw voor de zon verdwenen. Dus ik ga er dan ook echt vanuit dat het gewoon mis is. Alleen wil ik morgen wel vragen om een echo deze week of volgende week om te kijken of alles schoon is.

    Weet je, het is echt super verdrietig en voel me ook de hele dag al zo... maar toch ben ik zo ongelooflijk dankbaar dat ik de bevestiging op mijn hoop heb gekregen, dat spontaan zwanger raken ‘gewoon’ kán! Ondanks het verlies, heeft het me alleen maar meer moed en vertrouwen gegeven.
     
  19. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.127
    431
    83
    Ach wat erg zeg! Het was je zo gegund! Wat knap dat je het toch positief kan zien, en je hebt ook helemaal gelijk, het geeft hoop. Maar t blijft verdrietig dat dit toch niet goed mocht gaan... sterkte met het verlies!
     
  20. Gitte34

    Gitte34 Lid

    9 okt 2017
    66
    7
    8
    Vrouw
    En @puppy28, weet je al wat meer? X
     

Deel Deze Pagina