Ervaring en tips vliegen met KLM

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Brigit, 2 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Nou, dat is wel heel toevallig! Ze zijn leuk he?
    Ben benieuwd wat je daar allemaal gaat kopen, je mag wel een lege koffer meenemen:D

2. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Sorry beetje druk geweest, allemaal gezellige dingen doen met mijn tante.
    Ze zijn zeker leuk en lekker stofje!! We gaan met 2 koffers en zullen daar denk ik een koffer kopen voor de terug reis. Hihi

Hoe zit het eigenlijk met de luiers in amerika? Hebben ze daar ook pampers zoals wij die hebben en is het beetje betaalbaar? Mijn tante denkt dat het zelfde is als hier maar weet het niet zeker. Verder had ik nog een vraag maar weet het natuurlijk niet meer ;)

3. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ja slim idee, koffer daar kopen, zou ik wel in een outlet doen, kan je vrij voordelig een merkkoffer kopen. Doet mn man ook, maar die reist vrij vaak.
    Volgens mij waren de pampers iets duurder dan hier, maar ik was er in 2011 voor t laatst. (Kijk anders even op Target.com : Furniture, Baby, Electronics, Toys )
    En op andere merken heb ik toen eigenlijk niet gelet.

Nog een favo winkel van mij Bath & Body Works: Body Care, Home Fragrance, Beauty, Great Gifts & more!

Wanneer ga je? Ben je al aan t aftellen?

4. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Bedankt!! Stom dat ik er zelf niet op kom om zo'n site op te zoeken ;)
    Het valt reuze mee!! 120 luiers voor 25 euro. Dat vind ik niet duur. 5 cent per luier:D heel mooi kopen we daar lekker de luiers. En zie dat ze ook speciale luiers voor de nacht hebben. Heeeel handig. Hier regelmatig lekkages. (Al is ze nu gelukkig al 2 weken lek vrij)

Hihi ja wij doen dat elke keer eigenlijk, daar gewoon een koffer kopen. He vervelend moeten we ook daar voor gaan shoppen :D
    Wij gaan over 2,5 week en jaaaaa we zijn echt aan het aftellen, zoooo zin in. Enneh we gaan nu kijken of we het daar nog steeds zo leuk vinden en ons thuis voelen. Dan de voors en tegens opschrijven en wie weet daar naartoe verhuizen;)

5. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ooh dat is al lekker snel! Wat een heerlijk vooruitzicht!
    Ja echt, zou je er willen wonen? Ik vind t ook een heerlijk land en vriendelijke mensen (wij komen meestal in colorado) maar ik zou mn familie in nederland wel missen hoor.

Mn man is vanmi teruggekomen uit de usa en heeft weer geshopt voor de kindjes bij carters :D té schattig! (Bij de target overigens, maar die verkoopt carters)

Wat goed zeg van die nachtluiers! Zouden wij ook goed kunnen gebruiken ;)

6. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Gelukkig wel snel ja, hihi maar tijd gaat nu zo langzaam voor mijn gevoel.
    Ja ik zou er heel graag willen wonen, ik voel mij daar echt thuis. Hier niet.
    Ik vind veel mensen zo egoïstisch, gunnen elkaar niks. Heb ik erg veel moeite mee. Gek he ben hier toch echt geboren.
    En ja familie en vrienden zal ik echt wel gaan missen, maar iedereen heeft zo zijn eigen leven en zie ik mijn vrienden en familie helaas erg weinig. Meestal alleen maar als ik er naartoe ga. Of via whatsapp of sms. Dat is de nieuwe rage, we bellen niet meer we appen. Dus ja dat kan ik ook in een heerlijk warm land met hele vriendelijk mensen. En we zijn nog jong en flexibel. Daar maken we wel weer nieuwe vrienden en familie hebben we er ook al. Althans ik.

Wat loef van je man dat hij gaat shoppen voor de kindjes!!! Meestal vinden mannen dat vreselijk toch!? Heerlijk hoor de target, ik hou niet van winkelen maar daar kan ik uren rond lopen. Hihi vind mijn man alleen niet zo leuk. Enneh dochter ook niet denk ik...

Hmmm jullie ook last van lekkages. Heel veel kindjes hebben er last van volgens mij. Gek he dat wij die luiers dan niet hebben? Over paar jaar komt het vast ook deze kant op

7. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ik begrijp je hoor. Het scheelt dat ik sinds 10 jaar in een klein dorpje woon waar het er anders aan toe gaat als in de stad waar ik eerst woonde. En idd als je je fam niet veel ziet... Haha appen is het helemaal he?
    Mijn fam woont in australie en heb hier "alleen" mn moeder en broer en natuurlijk vrienden. Vrienden maak je idd zo weer ergens anders, is me hier ook gelukt ;) maar helaas kan mn broer nooit naar de usa komen (zwaar gehandicapt) dus ik zou hem erg gaan missen. Mn man en ik hebben het er nl ook wel eens over gehad.
    Ben echt benieuwd of jullie de plannen door gaan zetten!
    Maar je kan niet zomaar werken in de usa toch? En met vrije dagen zijn ze ook niet echt gul...

Hihi ik heb een man die nogal graag winkelt! Hij gaat ook vaak alleen naar de outlets als hij er is of zoals nu naar de target samen met een collega die ook voor zn kinderen ging shoppen, schattig he?

Deel Deze Pagina