Hallo, Er was net een verkoper aan de deur. Van Eneco. Omdat ik er niet van hou zomaar ergens mee in te gaan heb ik informatie gekregen en komt hij vanavond weer langs. De info die ik heb is gunstig. Het vastrecht, prijs per kwh en gas is lager. Ze betalen de overstapboete. Ik zit nu bij Essent.. Wat is jullie ervarin met Eneco????
Hier ook 2 jaar geleden overgestapt van essent naar eneco en dat bevalt prima. Heb nog geen problemen gehad bij eneco.
Sam, mag ik vragen waarom? Was je ontevreden over Eneco, of kwam paste Nuon gewoon beter in jouw straatje?
1tip hou ff in de gaten of het vaste prijs is of variabel als het variabel is niet doen ze kunnen 2 keer per jaar je prijs verhogen ik ben er bijna ingetrapt met d e nuon....
Hier ook Eneco, gaat prima. Alleen die online verbruiksmeterdinges lijkt me wat raar, want die had berekend dat we een maandbedrag van 317 euro zouden moeten hebben. Vorig jaar hadden we 150 en toen kregen we 300 terug dus 317 lijkt me wat aan de hoge kant. Hebben we dus ook niet gedaan Maar verder nooit problemen mee gehad.
Ik heb besloten maar gewoon bij Essent te blijven. Daar zitten wij nu goed en hebben er nog geen problemen mee gehad.