De recepten-topics schieten als paddestoelen uit de grond, maar ik weet het even helemaal niet meer. Ik heb beloofd dat ik mexicaans op tafel zet, dus daar blijf ik bij. Maar zo ongeveer de halve familie komt, dus wil het wel iets uitgebreider doen dan normaal gesproken. Tja, en daarvoor ontbreekt nu net even de inspiratie... Wat ik sowieso ga maken is: - tortilla's gevuld met mex. groente, gehakt en kaas - tacoschelpen met gehakt en mex. groente - tortilla's met kip en ananas (alles met. mex. kruiden uiteraard) - creme fraiche erbij voor de liefhebbers, evenals guacamole Weten jullie nog wat lekkere bijgerechten? Alle tips/suggesties zijn van harte welkom!
Empanadas, bijvoorbeeld deze: Recept - Empanadas (pasteitjes) gevuld met vlees - Albert Heijn Ze zijn echt superlekker! Ik heb een iets anders recept (van mezelf ) maar daar kan ik nu niet bij Maar als je googled kom je een aantal van deze tegen Ze zijn erg makkelijk te maken en echt echt lekker
Als ik het maak, doe ik ook een enorme bak met nacho-chips en dipsaus (guacamole en de rode). Zo weet ik zeker dat iedereen genoeg binnenkrijgt.
@Takhen; die ga ik zeker eens proberen! Weet niet of ik dat morgen al ga doen omdat ik al twee soorten tortilla's en 1 soort taco heb. Ik wil er eigenlijk iets geheel anders bij. Maar wat??????
maiskolven? Voorgekookt en dan even in de grillpan met gezouten boter er over. Eventueel door de helft gesneden en aan grote satestokken geprikt
Goed idee van de maiskolven, alleen....die mislukken altijd bij mij! Zo jammer! Of te hard, of ze verbranden, of te weinig smaak. Durf ik dus eigenlijk niet aan. Wel heel erg bedankt voor het meedenken!
hmmm dan inderdaad tortilla chips met gesmolten kaas? of een mexicaanse bonenschotel? ook altijd lekker
Mexicaanse bonenschotel!?!?! Dat klinkt lekker! Maak jij dat weleens? En zo ja, kan jij mij vertellen hoe ik dit moet maken??
Ook daar heb ik mijn eigen recept niet voor bij de hand maar deze klinkt ook goed Mexicaanse bonenschotel recept
Of het nou echt mexicaans is weet ik niet hihi, maar lekker is het wel! Tortilla chippies en dan een saus van ketchup en creme fraise eroverheen, geraspte kaas en dan de oven in.. mmmmmmmm! jammie jammie!
Tortillia chips, gehakt kruiden en bakken, pepers snijden, en dan tortillia chips op een schaal, daar salsa saus en guacamole over, gehakt erover, pepers erover, flink veel geraspte kaas erover en even onder de gril. Eventueel creme frais erbij.
Komt vast en zeker helemaal goed! Morgenochtend nog wat extra boodschappen doen. De tortillachips had ik al in huis. Gepofte aardappel...dat ik daar niet op gekomen ben, die komt er ook bij. Pasta met garnalen lijkt me ook erg lekker, maar zoiets maak ik alleen als ik echt een compleet recepte hebt (dus mocht je tijd hebben Devilschase). Verder heb ik nog een aantal tips voorbij zien komen die me aanspreken, dus voor die boodschappen ga ik morgen nog even naar de super! Bedankt meiden!