voor velen zal het vast niets nieuws zijn, maar ik ontdekte het zelf vandaag pas per toeval... en voor de mensen die het ook nog niet ontdekt hadden, wellicht een leuke tip. bij kruidvat hebben ze erggg leuke mutsjes, pyjama'tjes, broekjes, slofjes, slabbertjes, etc. ohja en ook ergggg lieve slaapzakjes! van het merk Friends geloof ik, met aapjes, leeuwtjes, poesjes etc. erop
ik ben vandaag bij kruidvat geweestvoor winnie the pooh spullen die hebben ze daar nu in de aanbieding
jaaaa, zag het in de folder vandaag (had ze een paar dagen in de brievenbus laten zitten haha) maar ik ga daar morgen ook even kijken
T zou leuk zijn als ze het dan ook eens in de winkel hadden liggen. Een paar weken geleden stonden er ook hele leuke babyspulletjes in het krantje. Maar in de winkels was het allemaal 'niet aangekomen'. Heb 5 winkels bekeken, mijn zusje is in Rotterdam nog geweest, maar nergens hadden ze het.
jahjah de pooh spulletjes zijn ook erg leuk, dat was ook de reden dat ik bij Kruidvat was. maar ze hebben dus nog meer leuks
Ik heb gisteren ook alleen maar de winnie the pooh spulletjes zien staan. Waar ik ook wat van gekocht heb natuurlijk. Verder heb ik niks zien liggen van andere babyspulletjes, weet wel dat ze het in de reclameweek vaak babyspullen hebben. Groetjes Anna.
Ja, ze hadden ook die bambino voedings tassen vorige keer in de aanbieding en bij ons waren ze ook niet binnen gekomen.......... jammer nou
Ja ik heb ook vanalles gekocht, we hebben heeel veel van winnie! Ik heb nu nog een pyamaatje, flesje, slaapzak, slabbetjes en antilekbeker! Het kan niet op! haha