Hoi dames even jullie mening Deze testen zijn niet van mij maar van een vriendin. Ze heeft een vanochtend een foto gestuurd of ik ook zag wat zij zag.. Deze testen zijn van etos.. Bovenste van gister trouwens. de onderste 2 van vanochtend.. op de middelste wel een lijntje maar op de onderste niet? En van dezelfde urine Ik ben niet bekend met deze testen maar misschien jullie wel?
Ik zie op de middelste inderdaad een heel dun streepje maar hij lijkt wel vrij ver naar rechts te staan. Ik zou deze test dan ook niet als positief beschouwen. Wellicht kan je vriendin die van Kruidvat 2 voor 5,- doen? Toen mijn testen van de Kruidvat duidelijk positief waren gaf deze maar een licht streepje.
Op de middelste staat een streep en niet te ver naar rechts hoor de controlestreep staat ook meer naar rechts namelijk . Dus de streep staat op de goede plek. Maar aangezien de 2e test met dezelfde urine vandaag niks laat zien durf ik het niet positief te noemen. Over 2 dagen weer testen
Deze testen zijn absoluut niet gevoelig. Ik zou echt met de kv testen gaan proberen. Als ze zwanger is, moet daar een duidelijker streepje op staan dan als op deze testen.