Hallo meiden Ik heb dinsdag een bloedtest laten afnemen En de dag erna teste ik positief ook met de test naar de winkel gegaan en die zagen ook een positiefe streep Ik belde net de dokter op om te vragen of mijn bloedtest al binnen was.. en hij was binnen! En de bloedtest was negatief! Waar kan ik nu vanuit gaan dat ik niet zwanger ben en dat de testen niet kloppen Of dat de bloedtest te vroeg is afgenomen en dus nog geen waarde van een zwangerschapshormoon in me bloed zit. Iedere dag ben ik misselijk..moe..en duizelig..en snachts behoorlijke pijn in me borsten en als ik wakker wordt.. Heeft iemand hier ervaring mee die een bloedtest heb laten afnemen en negatief was en toch uiteindelijk wel zwanger was??
Ik heb er geen ervaring mee, maar volgens mij is het zo dat je het al vroeg in de bloedtest kan zien en pas later in een thuistest. Maar ik hoop voor je dat je nu zwanger bent, ben benieuwd
meid heb je nog foto`s van je testen... Eigenlijk zou juist je bloedtest eerder de doorslag moeten geven wel of niet zwanger...dus als de bloedtest zegt nuiet zwanger..helaas meid maar dan ben je ook niet zwanger...
Ja ik heb er nog foto's van die zijn van 2 dagen geleden Kan het niet zo zijn dat ikte vroeg was met bloedtesten? En dat de zwangerschapshormoon nu pas de doorslag geeft? Ik weet het niet hoor zit me nu van alles te bedenken haha En ze zeggen toch ook geen ongi is altijd nog hoop houden ben al meer dan een week overtijd
mijn mening....die test wat jij in het negatief zet is toch die bovenste he? Nou meid ik zie alleen een vlek urine die de veronderstelling kan geven dat er een streep staat....dat is alleen de grens van je urine..opde andere testen die ik namelijk niks... Overtijd zijn is niet altijd dan de garantie dat je zwanger bent natuurlijk... Wanneer heb je je laatste test gedaan? En de hoeveelste ronde is dit nu van je?
oke ja dat kan het ook zijn maar het heeft wel degelijk een roze kleur maar ik krijg um ook niet zo duidelijk op foto daar is het nog te licht voor Dit is me eerste ronde Ik heb vanmorgen nog een test gedaan en ook daar was een lichte roze streep op te zien Je kan heel goed gelijk hebben hoor ben alleen nieuwsgierig of zn bleodtest altijd betrouwbaar is bijvoorbeeld als je eisprong wat later is kan het toch ook zijn dat het nog niet in je bloed zit het zwangerschapshormoon
ja ik ben geen arts natuurlijk dus hoe het precies zit met die bloedtest...heb je dit nagevraagd vanmorgen dan? Ja ik zie ze niet idg op de foto maar is idd soms moeilijk....maar als er echt roze streepjes staan moeten ze vanzelf duidelijk worden natuurlijk....dus om de dag zou de streep duidelijker moeten zijn...is dat bij jou ook dan? En meid eerste ronde is vaak zo moeilijk....dan kan het ook zo zijn dat je cycus in de war is....
Een bloedtest is heel betrouwbaar, een week na de eisprong kun je in je bloed al zien of er een zwangerschap gaande is. Een bloedtest is dus veel gevoeliger dan een urinetest. Als er in je bloed geen HCG gevonden is, dan ben je helaas op dit moment echt niet zwanger. Zit het niet in je bloed, dan kun je niet met een urinetest positief testen. Dat is vrijwel onmogelijk. Dus ik denk dat je testen niet helemaal goed gegaan zijn, misschien had je een indrooglijntje.