Hele onregelmatige cyclus; tips?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marloesje24, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Hoi.

Inmiddels zijn wij al een tijdje bezig voor een 2e wondertje. Helaas in ronde 1 een mk na 6,5 week.

Tot op heden nog geen geluk weer mogen hebben.

Ik heb een hele onregelmatige cyclus die varieert tussen de 24 en 46 dagen. Is dat normaal? Iemand die dit herkent?

2. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dag marloesje

Ik heb ook een onregelmatige cyclus. Afgelopen maand een miskraam gehad en zit nu op dag 31 van mijn cylcus... snap er dan helemaal niks meer van. ik heb wel vorige keer efamol PMP gekocht. Dat zit teunisbloemolie in en dat kan helpen voor een regelmatige cyclus. Ik bleek toch plots zwanger dus ben er toen ook weer mee gestopt.
    Ben er nu nog niet weer aan begonnen omdat ik het eerst weer even af wou wachten.

Irritant is dat he want je weet gewoon nooit wanneer je nod is :S

3. SapphireArt

30 mei 2014
    96
    0
    0
    fotograaf
    Capelle a/d IJssel
    Mijn cyclus is ook heel erg onregelmatig. Mag binnenkort naar het ziekenhuis voor onderzoeken. mijn cyclussen liggen tussen de 28 en 26 met uitschieters van 40+ dagen. Ik weet niet wat je tegen de onregelmatigheid kan doen. Ovulatie testen helpen om je ei beter te bepalen, maar meer kan je denk ik niet doen, maar ik weet niet of er medicijnen zijn om dat te verbeteren

4. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Ik heb 7 juli een afspraak bij de fertiliteitsarts. Zijn bijna een jaar bezig. Was benieuwd of iemand ervaring had, of misschien geholpen was of iets

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Voor de bevalling had ik cyclussen tussen de 24 en 44 dagen, ze werden bij mij wel steeds langer, dus niet afwisselend kort en lang. Ik heb er nooit naar laten kijken..

Succes!

6. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Ik had na het stoppen van de pil een aantal maanden een cyclus van rond de 35 dagen. Ik ben teunisbloemolie gaan nemen en mijn cyclus werd steeds wat korter. Nu zit ik al een tijdje netjes op 28 dagen.

7. AnneMarike

12 jun 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Marloes,

Ik heb hetzelfde! Ik word er helemaal onzeker van! De laatste tijd ook allemaal rare pijntjes in m'n buik en borsten, bah! Zit nu al in een cyclus van 44 dagen en nog steeds niets.. Ik houd deze forum in de gaten voor tips :) Jij succes!

8. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Hier net zelf ook een topic geopend.
    eerste cyclus netjes 28 dagen tweede cyclus 37 dagen. Derde cyclus zit ik nu op 37 dagen en nog geen menstruatie dus word weer langer. Word er onzeker van. Pff

9. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    hier ook onregelmatige cyclus 26-45 dagen terwijl ik voor mijn bevalling altijd een cyclus van 28 dagen had. ik lees even mee.

Pinkflower; slikte jij de teunisbloemolie je hele cyclus door? ik heb het gebruikt tot ik (denk ik, ongeveer) mij eisprong had. lees op internet dat veel mensen zeggen dat je vanaf dan weer moet stoppen om evt. miskraam te voorkomen enzo.. dus voor de zekerheid maar even gestopt tot m'n komende menstruatie. maar ik lees ook weer verhalen dat het gewoon voor je gezondheid is, en je het iedere dag mag slikken en niks met een evt. miskraam te maken heeft

10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ik herken het na mk. Volgens kv kon het een half jaar lang schommelen. Ook heb ik eens positief getest en een wk later negatief, vroege mk denk ik. Ik ben omega6 ( zelfde als teunisbloem geloof ik) gaan slikken. BAM gelijk zwanger en vroeg in de cyclus waarschijnlijk! Natuurlijk heb ik geen bewijs dat het daar aan lag. Maar het ondersteund wel in je c
    Hormoonhuishouding, dus kan geen kwaad!

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Super irritant die lange cyclussen he!
    Ik heb overigens afgelopen keer me suf getest met ovulatie testen. Achteraf bleken ze aan het eind te reageren op de zwangerschap, maar een eisprong heb ik nooit gevonden. Dus mijn advies: lekker veel aan de bak, kan je m ook niet missen ;)

12. SapphireArt

30 mei 2014
    96
    0
    0
    fotograaf
    Capelle a/d IJssel
    Volgens mij is dat tarwekiemolie. Heb gister teunisbloemoliecapsules gekocht en daar staat niks over dat je het niet tijdens zwangerschap mag slikken dus het kan gewoon de hele cyclus door

13. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Het staat geloof ik alleen op de theunisbloem van kruidvat. Tarwekiem mag hele cyclus door

14. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Tarwekiem mag de hele cyclus, teunisbloem maar tot de eisprong!
    Ik heb deze ronde 1ste x tarwekiem gebruikt en 't is prijs! :)
    Had ook lange & onregelmatige cyclussen!

15. SapphireArt

30 mei 2014
    96
    0
    0
    fotograaf
    Capelle a/d IJssel
    Nou er staat niets op mijn bijsluiter dat het niet mag

16. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hoi marloesje, hier ook onregelmatig , tussen de 28 en 43 dagen, maar wel met elke keer een eisprong die ik ook via ovulatie testen weet op te sporen, ook al 1 x zwanger geweest maar dat werd helaas een mk bij 10 wk. Daarnaast temperatuur ik. Hierdoor weet ik wanneer mn nod is

17. caro1990

caro1990 Lid

17 mrt 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Hier ook iemand die een hele onregelmatige cyclus heeft. Ik kom er gek van!

Ben gestopt met de pil in januari 2014
    1e cyclus was 56 dagen - 20/03/2014
    (ben toen ook naar de gyn geweest en ze zag dat ik toen al een eisprong had gehad.)

Sinds 20/03/2014 - heden, nog steeds niets? Geen menstruatie...
    Vandaag al dag 87! Waarom schiet mijn lichaam niet in gang, waar blijft die eisprong?

Ik weet me geen raad!
    Heb volgende afspraak bij de gyn in juli.

groetjes,
    x

Deel Deze Pagina