Hoi. Inmiddels zijn wij al een tijdje bezig voor een 2e wondertje. Helaas in ronde 1 een mk na 6,5 week. Tot op heden nog geen geluk weer mogen hebben. Ik heb een hele onregelmatige cyclus die varieert tussen de 24 en 46 dagen. Is dat normaal? Iemand die dit herkent?
Dag marloesje Ik heb ook een onregelmatige cyclus. Afgelopen maand een miskraam gehad en zit nu op dag 31 van mijn cylcus... snap er dan helemaal niks meer van. ik heb wel vorige keer efamol PMP gekocht. Dat zit teunisbloemolie in en dat kan helpen voor een regelmatige cyclus. Ik bleek toch plots zwanger dus ben er toen ook weer mee gestopt. Ben er nu nog niet weer aan begonnen omdat ik het eerst weer even af wou wachten. Irritant is dat he want je weet gewoon nooit wanneer je nod is :S
Mijn cyclus is ook heel erg onregelmatig. Mag binnenkort naar het ziekenhuis voor onderzoeken. mijn cyclussen liggen tussen de 28 en 26 met uitschieters van 40+ dagen. Ik weet niet wat je tegen de onregelmatigheid kan doen. Ovulatie testen helpen om je ei beter te bepalen, maar meer kan je denk ik niet doen, maar ik weet niet of er medicijnen zijn om dat te verbeteren
Ik heb 7 juli een afspraak bij de fertiliteitsarts. Zijn bijna een jaar bezig. Was benieuwd of iemand ervaring had, of misschien geholpen was of iets
Voor de bevalling had ik cyclussen tussen de 24 en 44 dagen, ze werden bij mij wel steeds langer, dus niet afwisselend kort en lang. Ik heb er nooit naar laten kijken.. Succes!
Ik had na het stoppen van de pil een aantal maanden een cyclus van rond de 35 dagen. Ik ben teunisbloemolie gaan nemen en mijn cyclus werd steeds wat korter. Nu zit ik al een tijdje netjes op 28 dagen.
Hoi Marloes, Ik heb hetzelfde! Ik word er helemaal onzeker van! De laatste tijd ook allemaal rare pijntjes in m'n buik en borsten, bah! Zit nu al in een cyclus van 44 dagen en nog steeds niets.. Ik houd deze forum in de gaten voor tips Jij succes!
Hier net zelf ook een topic geopend. eerste cyclus netjes 28 dagen tweede cyclus 37 dagen. Derde cyclus zit ik nu op 37 dagen en nog geen menstruatie dus word weer langer. Word er onzeker van. Pff
hier ook onregelmatige cyclus 26-45 dagen terwijl ik voor mijn bevalling altijd een cyclus van 28 dagen had. ik lees even mee. Pinkflower; slikte jij de teunisbloemolie je hele cyclus door? ik heb het gebruikt tot ik (denk ik, ongeveer) mij eisprong had. lees op internet dat veel mensen zeggen dat je vanaf dan weer moet stoppen om evt. miskraam te voorkomen enzo.. dus voor de zekerheid maar even gestopt tot m'n komende menstruatie. maar ik lees ook weer verhalen dat het gewoon voor je gezondheid is, en je het iedere dag mag slikken en niks met een evt. miskraam te maken heeft
Ik herken het na mk. Volgens kv kon het een half jaar lang schommelen. Ook heb ik eens positief getest en een wk later negatief, vroege mk denk ik. Ik ben omega6 ( zelfde als teunisbloem geloof ik) gaan slikken. BAM gelijk zwanger en vroeg in de cyclus waarschijnlijk! Natuurlijk heb ik geen bewijs dat het daar aan lag. Maar het ondersteund wel in je c Hormoonhuishouding, dus kan geen kwaad!
Super irritant die lange cyclussen he! Ik heb overigens afgelopen keer me suf getest met ovulatie testen. Achteraf bleken ze aan het eind te reageren op de zwangerschap, maar een eisprong heb ik nooit gevonden. Dus mijn advies: lekker veel aan de bak, kan je m ook niet missen
Volgens mij is dat tarwekiemolie. Heb gister teunisbloemoliecapsules gekocht en daar staat niks over dat je het niet tijdens zwangerschap mag slikken dus het kan gewoon de hele cyclus door
Tarwekiem mag de hele cyclus, teunisbloem maar tot de eisprong! Ik heb deze ronde 1ste x tarwekiem gebruikt en 't is prijs! Had ook lange & onregelmatige cyclussen!
Hoi marloesje, hier ook onregelmatig , tussen de 28 en 43 dagen, maar wel met elke keer een eisprong die ik ook via ovulatie testen weet op te sporen, ook al 1 x zwanger geweest maar dat werd helaas een mk bij 10 wk. Daarnaast temperatuur ik. Hierdoor weet ik wanneer mn nod is
Hoi iedereen, Hier ook iemand die een hele onregelmatige cyclus heeft. Ik kom er gek van! Ben gestopt met de pil in januari 2014 1e cyclus was 56 dagen - 20/03/2014 (ben toen ook naar de gyn geweest en ze zag dat ik toen al een eisprong had gehad.) Sinds 20/03/2014 - heden, nog steeds niets? Geen menstruatie... Vandaag al dag 87! Waarom schiet mijn lichaam niet in gang, waar blijft die eisprong? Ik weet me geen raad! Heb volgende afspraak bij de gyn in juli. groetjes, x