Ervaring euro Disney

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door lovewinnie, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    ben er 2x geweest en vind het prachtig daar!! Als Ivan iets ouder is dan gaan we zeker ook eens heen :D

2. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben er zelf geweest toen ik 15 was maar oh ik kan niet wachten totdat dochter een goede leeftijd heeft! Ik vind het zo leuk haha.

Helaas wilt papa liever naar die in Florida..:)

3. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Niet alleen de kinderen vonden hier Disneyland geweldig.... Maar ik zelf ook! :D Ik ontken het ook niet eens... sta net zo hard mee te popelen om daar naar toe te gaan hoor. ;)

Ik zou lekker naar Disney gaan.

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Die passen moet je je niks van voorstellen. Die krijg je per atraktie. Wij namen om 10 een ticket voor die enge lift die valt... om 16.30 konden wij er dan zonder wachten in en dan mocht je pas na 16.30 voor de volgende atraktie boeken.....

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    De Efteling kom ik 2x per jaar ( woon er 10 min vandaan) en heb het daar wel gezien. Zijn daar tegenwoordig ook ruim 130 euro kwijt aan entree. Kindes krijgen dan ieder 10 euro Efteling geld en kopen wat lekkers. Nemen zelf eten en drinken mee. Parkeren 10 euro :( is al snel 175 euro voor dagje uit.
    Volgend jaar willen we de actie van 15 euro pp per maand doen. Das 60 euro per maand voor ons gezin. Je moet dan verplicht minimaal 4 maanden een abbo nemen :).
    Efteling vinden ze geweldig en kwa lopen daar gaat ook prima en wachten een uur vinden ze ook nooit erg ( bijv droomvlucht) . Toch heb ik het daar nu wel gezien en weet de weg blind.

Een probleem, mijn zoon is bang voor alles wat verkleed is. Echt alles. Cars wil hij dan wel dol graag zien maar de rest dan breekt het zweet hem uit. Dat is ook wel iets wat mijn aan het twijfelen brengt. Daar zitten poppen en verklede mensen op elke hoek . Carnaval vind hij verschrikkelijk en optreden van bijv Dora ofzo gaat hij compleet Dior het lint.
    Dochter vind ze geweldig, geeft handje, wil op foto etc. Zoekt ze eerder op dan weglopen.

6. Stephanie87

Stephanie87 Niet meer actief

Als ik mocht kiezen....Disney!
    Vind het geweldig daar....ben er al zeker 18 keer geweest en vind het zwaar dat ik nu even niet kan gaan ivm zoontje en straks zwangerschap.
    We hebben besloten als de jongste 2 is weer te gaan, normaal ging ik om het jaar:)
    Ik vind juist de zomer het rustigst! En tuurlijk moet je wachten...maar kom op...Efteling of Disney is wel even een verschil!
    Het eten kan je me zo duur maken als je zelf wilt, zijn echt wel goedkooeren opties.
    De ranch ook in 1 woord super! Gaan wij straks met de kids ook doen.
    Een nadeel is dat je altijd met de auto moet...
    Daarom ben ik de laatste jaren in de hotels geweest maar met kids zeker naar de ranch!

7. julin

julin Niet meer actief

Ik zeg doen! is een mooie leeftijd ervoor :)
    Ben er zelf geweest, maar als de kinderen ouder zijn gaan we er zeker heen!

8. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Het zal dan behoorlijk druk zijn. Maar goed als je er op in stelt en meerdere dagen gaat dan kun je nog een keer een attractie opnieuw doen. Ik ben er zelf nu twee keer geweest en ja het is leuk maar uk hier hoeft er niet persé naar toe. Ik heb goede dingen gehoord over het parc astrix dat ligt net voor Parijs. Daar willen we volgend jaar naar toe (we wonen op een uur rijden ongeveer van beide parken).

9. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.831
    3.628
    113
    Disney is hartstikke leuk, zeker voor kinderen met de leeftijden van jouw kinderen. Ik zou zelf alleen nooit in de zomervakantie gaan, dan lijkt het me echt te druk. Zoek een paar doordeweekse dagen uit in een periode dat er in Frankrijk geen vakantie is, dat is stukken leuker.

Davy Crocketts Ranch is erg leuk. Prima chalets en een paar minuutjes met de auto bij het park vandaan. Met jouw budget per dag kun je je er prima redden ook.

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    disney is zeker leuk maar voor die periode is 3 dagen met kids echt veeeel te kort. het is dan hoogseizoen. en smoordruk. kans op veel zeer warme temperaturen. en dan is het wachten echt niet leuk hoor. die verklede characters vallen mee hoor wel in de parades maar erbuiten zijn het er echt niet veel.
    davy crocket is gewoon bungalow park. en je moet dus elkekeer wel met je auto heen en weer naar park. voordeel is dat je daar kunt koken. en dit is denk ik verstandig als je toch nog iets wilt sparen want met 100 euro kom je niet ver hoor.

als je in het het disneytopic kijkt hier in vakantie zie je ook wel links naar sites daar kun je ook zien wat bijv een gemiddeld diner kost.

ik ben echt disney fan maar voor dat geld zou ik dus wel een wk relaxed naar spanje gaan ipv 3 dagen stressen in disney want om alles te zien is het dat echt.

11. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wij gaan over 7 weken 5 dagen, ook in Davy crockett. Ritje naar Disney is maar 10 minuutjes, lekker je eigen auto en geen overvolle bussen.
    Maar de periode die jij wilt gaan is druk en duur! Ter vergelijking, wij betalen voor 5 dagen 4 personen 590 euro. We gaan expres voor mijn oudste leerplichtig is omdat we dan op rustige dagen kunnen. De voorspelling is dat we gemiddeld 10-20 minuten wachttijd hebben. In het weekend of hoogseizoen is dat snel 2-3 uur. Dat is echt jammer.

12. Cathelijne1986

Ons budget is trouwens ook 100 euro per dag. Wij nemen broodjes en dergelijke mee (dat mag ook, hoeft niet stiekem) en eten in het park op goedkope plaatsen (menu is dan ongeveer 13 euro per volwassene)

Parkeren zit idd bij Davy crockett inbegrepen.

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    nou wij waren er in het weekend van 8 maart geen hoogseizen en 10 20 minuten heb ik nergens gezien.... op zijn minst een keer een half uur maar het meest een uur wachten..... we deden dus nnet meer dan ca 8 attracties per dag en hebben goed bekeken wat we in ieder geval wilden zien. we hebben niks op het park gegeten, vlakbij heb je de grootste mall met macdonalds en zo meer......

wij vinden het dus wel leuk voor een keer maar het hoeft van ons niet nog een keer

14. Cathelijne1986

Evelien, dat was in het weekend, wij gaan maandag t/m vrijdag en dan heb je bijna geen wachttijden. (mits nl, België, Frankrijk etc geen vakantie hebben. En dat is in ons geval)

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Heb besloten lekker naar Spanje te gaan en een keer buiten vakantie om naar Disney. We rijden dus een paar uur door :)

16. Cathelijne1986

Verstandig denk ik.. Wel jammer!

17. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Mijn man en ik zijn naar de ranch geweest waar je het over hebt 13 jaar geleden. Ik vond de ranch zelf niet heel bijzonder, niet heel goed maar ook niet heel slecht. 3 jaar geleden zijn we met mijn nichtjes van 4 en 8 geweest, ze vonden het helemaal geweldig! De leeftijd tussen 3-10 is naar mijn mening de beste leeftijd om erheen te gaan. Toen zijn we wel voor de ultieme sprookjestijd gegaan en sliepen we in het Dreamcastle hotel, wel een stuk duurder (al zijn daar ook vaak goede aanbiedingen), maar wat was dat super. Voor zwemmen zul je denk ik niet eens tijd hebben, na 3 dagen hadden we voor mijn gevoel nog niet het hele park gezien. Ben je ook van plan om naar de disney studios te gaan?

Deel Deze Pagina