ervaring eyes and more..

Discussie in 'De lounge' gestart door anniek, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Hallo Allemaal,
    Zoals het onderwerp al doet vermoeden;
    Heef iemand ervaring met eyes and more?
    Positief? Negatief?

Ze hebben nu een actie nml;
    multifocalebril 150 euro en de 2e voor de helft
    enkelvoudige 95 en 2e vpoor de helft
    hier zit alles bij in, ontspiegeld, gehard, geslepen enz enz

Tis gewoon echt niet duur, zelf krijg ik alles van de verzekering terug maar mijn mama niet. mama heeft een flinke sterkte nml -8 ofzoiets en heeft bij haar vorige bril ruim 550 euro zelf moeten betalen! Nu betaalt ze echt maar 70 euro voor 1 bril bij en 125 voor 2 brillen! Dat is dus echt een lachertje....
    Ik snap wel dat hier ook kwaliteits verschil in zit maar voor ruim 550 euro kan ze hier dus heel wat brillen kopen.

Nouja heel verhaal maar ik hoor dus graag positieve en ook negatieve verhalen

bedankt alvast!

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Mn vriend heeft ze in 2008 tijdens een actie gekocht. Had toen een gewone bril en een zonnebril op sterkte. MN ouders hebben toen "gesponsord" ivm verjaardag van mn vriend. Dus uiteindelijk heeft het ons toen niets gekost.
    OP zich is hij zeer tevreden over de brillen, enige was dat na verloop van tijd de schroefjes van de poten los raken... maar volgens mij hebben alle brillen daar wel last van.

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    heeft hij die nu nog steeds op?

Mam heeft bijvoorbeeld nu die bril op wat zo duur is maar die begint ook langzaam mankementen te vertonen. Is niet erg hoor, hij heeft zijn beste tijd gehad {2 jaar}

mochten we met de brillen van eyes and more gewoon 1 jaar kunnen doen dan is het nog goedkoper dan bv pearl oid

4. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb daar een paar jaar geleden 3 brillen voor 180 euro (ofzo) gekocht. Ze hadden m'n ogen wel opgemeten, maar de sterkte was toch niet goed. Ik ben er nooit mee terug gegaan dus ik weet niet hoe ze het opgelost zouden hebben, maar de keer daarna ben ik gewoon weer naar Eyewish Groeneveld gegaan. Ze hebben wel hele leuke monturen dus ik ben wel van plan nog een keer terug te gaan voor een reservebril, maar dan met de meetresultaten van Eyewish ;)

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    dat heb ik helaas al eens bij Pearl gehad en pap nu weer :(

Eyewish heb ik mijn vorige bril van maar er staan me nu daar toch mensen in die winkel waar ik naar toe GING pfff....

6. Maantje82

Maantje82 Lid

26 jun 2011
    47
    2
    8
    Hallo

Ik heb er een paar jaar geleden m'n bril gehaald en afgelopen jaar weer drie, twee gewone en een zonnebril.
    Ze bevallen heel goed en voor dat bedrag is het nog eens leuk een nieuwe te kopen!

7. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik kom er regelmatig een bril (heb er nu 4 van) ik hou van afwisseling en ze zijn daar echt niet duur.Ik ben prima tevreden over de service en prijs-kwaliteit verhouding.
    Ik heb er nog nooit mijn ogen laten opmeten maar als je dat niet vertrouwd kan je dat ook ergens anders doen (al ken ik ook verhalen van andere zaken waarbij dat niet goed ging).

8. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Ik heb me laten overhalen door de extreem lage prijs...want 95 euro voor een complete bril, ja dat wil ik wel!
    Maar de bril viel enorm tegen. Ik kon er nog geen 2 minuten doorheen kijken zonder er last van te hebben. Het glas was zo vreemd geslepen, om scherp te kunnen zien moest ik continu m'n hele hoofd heen en weer bewegen. Erg irritant!

Ik weet niet of dit vaker voorkomt bij Eyes and More, maar voor mij hoefde het niet meer. Bril retour, nieuwe bij Hans Anders gehaald. En die bevalt prima, voor maar 25 euro meer.

9. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik heb er 3 brillen van, al meer dan een jaar. Prima billen met prima sterkte! :)
    Pas nog geweest omdat de neusvleugels verkleurden: gratis nieuwe gehad (al krijg je dat volgens mij bij allemaal) maar goed, ik ben tevreden!

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Heb er ook al 4 brillen gehaald. Hou ook van afwisseling :D. Bevalt super! Lekker hippe collectie.

11. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Vreselijke winkel, het duurde bijna een jaar voordat ik al mijn brillen had. In de tussentijd ben ik er nog van beschuldigd zelf een bril stukgemaakt te hebben terwijl ik hem zo uit de verpakking haalde.
    Ook worden alle brillen die ik daar haal op den duur 'wijder' waardoor ze van mijn neus zakken.

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier dezelfde ervaring! Prima zaak, niks mis mee
    Opticiens die bij onze vestiging werken hebben zelfs bij de Pearl en het huis gewerkt in onze stad, dus zijn ook gewoon ervaren en goed opgeleid

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tnx voor jullie ervaringen!

Ik denk dat we het er lekker op gaan wagen, het is ook echt goedkoop! En nogmaals ik snap dt een bril van 600 euro een betere kwaliteit is dan een van 100.

14. mamadk

mamadk Actief lid

29 jul 2012
    344
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voor brillen weet ik het niet. Met lenzen ben ik klaar met die zaak. Ze kunnen mijn sterkte niet meten en elke maand weer hadden ze mijn lenzen niet op voorraad. Daarnaast was het personeel in zoetermeer echt brutaal. Ik kom daar nooit meer

15. Jurjen

Jurjen Nieuw lid

1 sep 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste mensen,

Eyes and More werkt op basis van "Niet Goed Geld Terug" garantie, mocht je dus om welke reden dan ook niet tevreden zijn kun je ten alle tijden je geld terug krijgen. Je hebt dus niets te verliezen.
    Eyes and More werkt met de beste kwaliteit die de markt te bieden heeft. Zowel monturen als glazen zijn dus van hoogwaardige materialen vervaardigt, en zijn dus op alle fronten te vergelijken met brillen van welke opticien dan ook. Het enige verschil is dat de prijs lager is.

Dus samengevat loop je totaal geen risico bij Eyes and More en heb je voor een belachelijk lage prijs een top kwaliteit Bril!

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    #16 Babke, 1 sep 2012
    Laatst bewerkt: 1 sep 2012
    Als je niets bijzonders aan je ogen hebt prima. Ik heb mijn laatste bril er gekocht. Ik werd gek van het pushen naar perse een extra bril. Ik draag die toch niet dus ik wil die niet. Hoe goedkoop ook! Dat vond ik heel irritant. Ze gingen zelfs dingen beweren die gewoon niet waar zijn om maar een bril te verkopen. Ik heb lenzen en het is goed om die 1/2 dagen per week niet in te doen. Nou dat moest nog veel vaker van de verkoper.
    Echt irritant met hoofdletter i!

Toen heb ik nog even wat gekletst met een verkoper ondat ik op mijn bril stond te wachten en toen werd me al snel duidelijk dat alle medewerkers behalve de filiaalhouder dan (die heb ik niet gesproken daarover dus heb ik geen mening over), een korte cursus (geen opleiding) hadden gedaan om ogen op te meten. Ik zou dus altijd eerst langs een oogarts of optometrist gaan als je iets bijzonders hebt. Ook als je nieuw bent in brillenland zou ik voordat je hier bestelt even langs een goed opgeleidde oogdeskundige gaan. Maar als je weet wat je hebt en je niet van alles laat aansmeren is het een prima zaak om een of meerdere brillen te kopen.

Ik vind trouwens wel dat de glazen van deze brillen veel meer stof aantrekken dan de brillen die ik had van een duurdere opticien

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Verkoper zeker bij Eyes and More?

Deel Deze Pagina