Ervaring Ezyroller

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Paris91, 14 mei 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paris91

    Paris91 Fanatiek lid

    22 jul 2017
    1.356
    1.259
    113
    Vrouw
    Mijn dochter wil voor haar verjaardag een ezyroller. Mij lijkt het niet echt veilig omdat het zo laag bij de grond is en je dit makkelijk over het hoofd kan zien in het verkeer. Wie heeft er een en hoe denken jullie hier over? En wordt er veel mee gespeeld?
     
  2. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    20.233
    8.946
    113
    We hebben er geen maar jaren geleden wel naar gekeken.

    Kun je niet aan het verkeer deelnemen. Op de stoep kan wel maar zou ik niet doen als je moet oversteken.

    Woon je op een plein of tegenover een schoolplein kun je er veel mee doen is het de moeite waard.
     
  3. Roanna

    Roanna Bekend lid

    24 aug 2015
    850
    365
    63
    wij hebben er een. Het is speelgoed, dus ze gaan er bij ons niet mee over straat ;) Hij is inmiddels bijna versleten, echt heel veel gebruikt!
     
  4. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    18.051
    14.319
    113
    Hier zagen we ze op de camping ermee crossen (zijn nu verboden) en door de woonwijk heen waar ik ze levensgevaarlijk vindt. Het is een woonerf maar ze walsen zo de hoek om en zitten op een zeer ongelukkige hoogte t.o.v autoverkeer (al had een fietser ook lelijk onderuit gegaan maar dat is minder problematisch voor het kind).

    Op de camping zijn ze verboden ivm risico over het hoofd gezien te worden door auto's. Eigenlijk hetzelfde bezwaar wat wij ook hebben en hem daarom ook niet aan G geven.
     
  5. Prjbt

    Prjbt Bekend lid

    28 jun 2022
    931
    1.007
    93
    Vrouw
    Hier wordt hij ontzettend veel gebruikt. Ze zijn er helemaal gek van.

    Ze gaan er alleen mee in de tuin, op de stoep voor ons huis en op het schoolplein achter.

    Bij ons op school hebben ze ze ook en ook daar is het een dikke hit
     

Deel Deze Pagina