meubelen laten leveren

Discussie in 'De lounge' gestart door Stephanie20, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephanie20

    Stephanie20 Fanatiek lid

    6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Sinds maandag zijn wij fiere eigenaars van onze eigen woonst. Nu zijn wij al enkele dagen flink aan het klussen. 1 van de eerste dingen die af moesten zijn tegen vandaag was de slaapkamer van dochterlief. Dit omdat ze de nieuwe meubels vandaag zouden leveren. Wij hebben de meubels online aangekocht (nog nooit gedaan) en via de site kon je 3 opties kiezen. Je kon de meubels gaan halen in de winkel zelf, dan kreeg je x-aantal korting. Je kon de meubels laten leveren thuis, dan kreeg je ook korting maar dan minder dan ze zelf te halen. En bij de laatste optie kon je ze laten leveren thuis en laten monteren en kreeg je ook korting maar niet zoveel meer. Wij hebben gekozen voor de 2de optie, laten leveren maar niet monteren.

    Manlief heeft gisteren contact opgenomen met de winkel zelf om te weten wanneer ze de meubels lieten leveren. Wat bleek ze zouden om 6u vertrekken om op 8u bij ons te zijn. Ook heeft mijn man ons nieuw adres nog eens doorgegeven. Bij de eerste bestelling (toen hadden we onze woning nog niet gekocht) stond nog het oude adres, maar dat was dus geen probleem.

    Deze morgen wil manlief vertrekken naar de nieuwe woonst (5min rijden hiervandaan) blijkt dat er 2 mannen met een vrachtwagen voor de deur staan...het nieuwe adres was dus niet doorgegeven. Manlief heeft nog vlug zijn mail bekeken om te zien of hij geen fouten gemaakt heeft, maar dat was dus niet zo. Ook stond er in de mail dat ze gingen leveren en monteren. Wij dachten aanvankelijk dat dit gewoon een foutje was.

    Wat blijkt...ze zijn bezig die meubels in elkaar aan het zetten. Manlief heeft mooi gezwegen, maar nu ben ik bang dat ze na afloop van montage zullen zeggen en meneer we willen nog zoveel euro van u voor het monteren. De kamer is volledig betaald dus we zouden normaal gezien geen geld meer moeten geven.

    Heeft iemand zoiets vergelijkbaar al meegemaakt, dat ze dus een extra dienst doen zonder ervoor te betalen? Ik moet wel zeggen dat we een heel dure kinderkamer voor onze dochter gekozen hebben, dus rouwig ben ik er niet om.
     
  2. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het kan ook zijn dat ze het nu als extra service doen, omdat ze aan het verkeerde huis stonden????
     
  3. ria30

    ria30 Actief lid

    24 apr 2011
    170
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ze hebben bij ons vorige week een nieuwe bank geleverd en moesten zelf plastic enz afvoeren Andes moesten we 250,00 betalen nou vind ik erg veel. Dus voor gekozen zelf te doen. Komen ze hier aan zetten ze alles in elkaar en hebben ze afgevoerd. Ik heb niks gezegd volgens mij proberen ze gewoon op deze manier meer te verdienen nu als je betaald mooi meegenomen.
     
  4. ria30

    ria30 Actief lid

    24 apr 2011
    170
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Het is tenslotte hun fout moeten ze beter communiceren met het afleveren. Je heb er niet om gevraag.
     
  5. Stephanie20

    Stephanie20 Fanatiek lid

    6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Even een kleine update. Blijkbaar. Hebben zij verkeerde informatie gekregen van de winkel zelf. Nuja geen ramp kamer is betaald en wij hebben niets bij moeten betalen voor het monteren. Moet zeggen dat we wel gelukkig zijn,scheelt ons een dag werk!
     
  6. MamaPeetje

    MamaPeetje Niet meer actief

    Misschien domme vraag maar wat is een fiere eigenaar van een eigen woonst.???
     
  7. Romy1979

    Romy1979 Niet meer actief

    Trotse eigenaar van een eigen woningstulpje?
     
  8. Romy1979

    Romy1979 Niet meer actief

    Goed opgelost!
    Nu lekker de babykamer verder aankleden, heerlijk!
     

Deel Deze Pagina