Sinds maandag zijn wij fiere eigenaars van onze eigen woonst. Nu zijn wij al enkele dagen flink aan het klussen. 1 van de eerste dingen die af moesten zijn tegen vandaag was de slaapkamer van dochterlief. Dit omdat ze de nieuwe meubels vandaag zouden leveren. Wij hebben de meubels online aangekocht (nog nooit gedaan) en via de site kon je 3 opties kiezen. Je kon de meubels gaan halen in de winkel zelf, dan kreeg je x-aantal korting. Je kon de meubels laten leveren thuis, dan kreeg je ook korting maar dan minder dan ze zelf te halen. En bij de laatste optie kon je ze laten leveren thuis en laten monteren en kreeg je ook korting maar niet zoveel meer. Wij hebben gekozen voor de 2de optie, laten leveren maar niet monteren. Manlief heeft gisteren contact opgenomen met de winkel zelf om te weten wanneer ze de meubels lieten leveren. Wat bleek ze zouden om 6u vertrekken om op 8u bij ons te zijn. Ook heeft mijn man ons nieuw adres nog eens doorgegeven. Bij de eerste bestelling (toen hadden we onze woning nog niet gekocht) stond nog het oude adres, maar dat was dus geen probleem. Deze morgen wil manlief vertrekken naar de nieuwe woonst (5min rijden hiervandaan) blijkt dat er 2 mannen met een vrachtwagen voor de deur staan...het nieuwe adres was dus niet doorgegeven. Manlief heeft nog vlug zijn mail bekeken om te zien of hij geen fouten gemaakt heeft, maar dat was dus niet zo. Ook stond er in de mail dat ze gingen leveren en monteren. Wij dachten aanvankelijk dat dit gewoon een foutje was. Wat blijkt...ze zijn bezig die meubels in elkaar aan het zetten. Manlief heeft mooi gezwegen, maar nu ben ik bang dat ze na afloop van montage zullen zeggen en meneer we willen nog zoveel euro van u voor het monteren. De kamer is volledig betaald dus we zouden normaal gezien geen geld meer moeten geven. Heeft iemand zoiets vergelijkbaar al meegemaakt, dat ze dus een extra dienst doen zonder ervoor te betalen? Ik moet wel zeggen dat we een heel dure kinderkamer voor onze dochter gekozen hebben, dus rouwig ben ik er niet om.
Ze hebben bij ons vorige week een nieuwe bank geleverd en moesten zelf plastic enz afvoeren Andes moesten we 250,00 betalen nou vind ik erg veel. Dus voor gekozen zelf te doen. Komen ze hier aan zetten ze alles in elkaar en hebben ze afgevoerd. Ik heb niks gezegd volgens mij proberen ze gewoon op deze manier meer te verdienen nu als je betaald mooi meegenomen.
Even een kleine update. Blijkbaar. Hebben zij verkeerde informatie gekregen van de winkel zelf. Nuja geen ramp kamer is betaald en wij hebben niets bij moeten betalen voor het monteren. Moet zeggen dat we wel gelukkig zijn,scheelt ons een dag werk!