nee, mijn keuze. Vanaf 36 wkn had er wel overdracht moeten zijn naar zhuis vanwege dat eerste een sectio was. Maar het is onwijs lastig met hem een afspraak te plannen omdat hij niet veel polidiensten heeft, dus ik wissel af met de klinisch vk. Heb nu alvast de afspraak laten plannen voor na de 20 wkn echo.
Misschien vind je haar wel prettig. En zo niet, kun je altijd wisselen van hoofdbehandelaar. Ook tijdens een traject kun je wisselen of een bepaalde arts wel of niet vragen voor onderzoeken.
Ik vind hazelbach wel prettig hoor! Heeft vorige week ook m'n punctie gedaan. Moet eerlijk zeggen dat ik andere artsen vaker heb gezien dan "onze" gyn. Alleen de echte gesprekken zijn met haar en alle Andere 59x is gewoon bij degene die plek heeft op die dag en tijdstip.
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga er idd gewoon van uit dat ik het prima met haar kan vinden hoor. Ben daar op zich zelf niet zo moeilijk mee, we gaan het zien. Ben benieuwd!
Hallo Dames, Het gaat er denk ik niet zozeer om hoe de artsen zijn daar. Ze hebben allemaal het beste met je voor, ook de verpleegkundigen. Het gaat erom hoe je er zelf in staat, samen met je partner ,dat is het allerbelangrijkste! Succes allemaal!
Klopt, als ik op de gynaecoloog van mij google komen er ook niet alleen maar positieve reacties naar boven. Maar tot op heden zijn wij zeer tevreden. Je moet het zelf allemaal ervaren.
vind ik niet; iets klikt, of klikt niet jij bent een persoon, je partner, maar de arts ook en dat moet matchen. Wij stonden er aardig nuchter in, ook al brengt het altijd wat spanning mee. Maar heb 1 arts bij een follikelmeting gehad wat een echt nare ervaring was.
Maar ik denk wel dat je je niet moet laten leiden door ervaringen van anderen. Of al bang moet zijn voor wat komen gaat. Natuurlijk is het wel fijner om te weten. Je kunt je er op voorbereiden. Maar misschien heeft iemand anders wel een goede klik en ervaart de manier van werken wel fijn.
Slecht 😔 Ben vandaag al ongesteld geworden. 10 dagen na tp Hopelijk hebben jullie meer succes!
Thnx meiden! Ik ben wel weer oke, twee behoorlijke *** dagen gehad maar het is helaas niet anders en we zetten onze hopen maar in op onze cryo's, hopelijk komende die goed uit de vriezer. Mana hoe is het met jou? Al 10 of 11 dagen na TP toch?
Ja hier gaat het goed idd 11 dagen na tp.. morgenvroeg testen. Ben helemaal op van de zenuwen. Fijn dat het weer wat beter gaat. Moet je nu eerst verplicht een rustmaand?