Dank je dames. Dit is echt een wonder!!! Geloofde er zelf totaal niet in deze keer. Ik ga voor jullie duimen dames!!!
Ben nu wel in twijfel of ik toch niet ga vragen of ze nu mijn doorgankelijkheid van de eileiders al willen controleren. Mijn man zegt, wacht gewoon tot april. En misschien heeft hij ook gelijk. Maar ja, stel dat er wel wat is. Dan is het ook weer een weggegooide tijd tot april. Ik weet het nog niet. 5 december is er telefonisch contact over de bloeduitslag. Eerst wacht ik af wat dat is.
Bloed is weer geprikt. Nu wachten tot het 5 december is. Dan krijg ik daar de uitslag van. Hopelijk is mijn waarde nu goed.
Vast niet. En het stomme is, het prikken vind ik niet erg. Doet geen pijn en ik ben ook heel makkelijk te prikken. Maar ja als er tegen mij wordt gezegd rustig en ontspannen doen dan lukt dat niet. Ben benieuwd naar de uitslag en wat er dan gaat gebeuren.
Klopt. Ik denk ook dat hij dit beter niet had kunnen zeggen. Verpak het dan even anders. Maar nu ga je er zo erg op letten dat het toch niet lukt. Ben benieuwd wat hij nu wil doen. Het ziekenhuis ligt bij ons in de straat. Dus hij zei, doe net of je gaat winkelen en loop dan even het MST in. Leuk bedacht maar de uitvoering ging niet zo goed.
5 december belt hij de afspraak door. Maar hij zei er al bij dat hij het af en toe wel eens vergeet. Maar het is in zijn agenda gezet dus ga er van uit dat ik het volgende week wel weet. Vorige week en vandaag is hij niet in Hengelo. Vandaar dat het even duurt. Moet wel zeggen dat het wat rust geeft. Je weet nu, is het in april nog niet raak dan gaan we verder. April is het al best snel. Hoe verloopt jouw zwangerschap? Hoe gaat het met de anderen?
Fijn dat het je wat rust geeft, het is toch telkens wat spannend. Hopelijk is het voor april raak. Hij is vaak afwezig. Ik heb daarom de afgelopen controles bij de klinisch vk gehad. Ik ben flink ontploft, de baarmoeder loopt ook flink voor. Maar sinds 2 weken geen medicatie tegen de misselijkheid meer gelukkig. Over een paar weken de 20-wekenecho. Ook beetje spannend, maar daarna een afspraak met eigen gyn weer gelukkig.
Ondanks de stress. Fijn dat het nu in orde is en ik duim voorje dat je niet hoeft te wachten tot april!
Dank je. Ik hoop het ook niet. We doen ons best. Ja, ik was nogal verbaast. Zo rustig was ik deze keer ook niet. Ik had ook nog een vriendin mee (ja ik had een heel team bij mij. ) maar zij kan mij altijd goed aan het lachen krijgen. Dat heeft vast geholpen.
Goed om te lezen dat de prolactine goed was. Nu zelf proberen tot april? Hier gaat t goed. Wel spannend voor de afspraak maar kijk er eigenlijk wel naar uit. Beetje raar natuurlijk maar jullie snappen vast wat ik bedoel Al hadden we natuurlijk gehoopt dat we af konden bellen, maar ja...gek genoeg ga ik er toch steeds weer vanuit dat t niet raak is, voelt een beetje als een loterij: meedoen is leuk maar stiekem weet je toch wel dat je niets wint.
Wij waren laatst een dobbelspel aan het doen. Het duurde zo lang voor dat ik zes gooide. Toen dacht ik, dit is bijna hetzelfde. Maar uiteindelijk heb ik wel zes gegooid. Dus zwanger worden gaat ook lukken. Al word je na zoveel rondes wel voorzichtiger.