Hallo dames, Na 3 jaar, waarin 2 x een miskraam met 14 weken, nog steeds een onvervulde kinderwens. Wij zij de ze cyclus gestart met iui. Ik heb gonal ff geprikt en door middel van echo's wordt se groei van de folikkels gemeten. Afgelopen woensdag was de grootste 14,5 en zomeren weer een echo. Ik hoop dat het nu groot genoeg is en maandag de iui. Ik moet eerlijk bekennen dat ik zo wen traject wel lastig vind icm werk. Heb sinds drie maanden een nieuwe baan, waar ze niks van mijn kinderwens weten. En aangezien ik part-time werk, zou ik al mijn afspraken op mijn vrije dagen moeten plannen. Maar dat gaat nu dus moeilijk. Hoe hebben jullie dit gedaan? Zo een iui vraagt toch wel enige flexibiliteit.
Ik zou het gewoon vertellen, dan kunnen ze er rekening mee houden! Het traject gaat voor je werk Overigens, als ik op vrijdag een follikel had die groot genoeg was en ik kon de pregnyl zetten dan had ik de IUI op zondag, niet op maandag. Maar wie weet werkt het bij jou net even anders, maar houd daar rekening mee
Ja het traject gaat absoluut voor. Nou hier doen ze in het weekend dus geen iui 😣 ik ga het zo even navragen. Ben inderdaad ook bang dat mijn eisprong in het weekend valt.
Nou het eitje was 16,5 mm. Ik moet morgen avond ovitrelle prikken en maandag ochtend de iui. Ik ben benieuwd
Wij beginnen eind volgende maand met iui. Ik ben er gewoon open over naar mijn baas en enkele collega's waar ik nauw mee samen werk. Ik moest even een drempel over maar nu ik het verteld heb is het heel fijn. Ik werk fulltime en nu geen moeilijk gedoe maar gewoon heen als dat moet. Daar is ook alle begrip voor.
sommige dingen kan je beter eerlijk vertellen is mijn ervaring. bijv alleen tegen je leidinggevende. ik kon de ene keer na de iui aan t werk en de andere keer liep ik krom van de kramp. Is voor jezelf ook fijn, stresspuntje minder 😉
Bedankt voor de reacties. Ik zit wat betreft werk in een lastige situatie. Ik werk vanuit mijn organisatie op 3 verschillende scholen. De scholen zijn mijn klant en verwachten mij een keer per week. Vrij vragen It er niet in, alleen in noodsituaties. Maar zoals eerder gezegd het iui traject gaat voor op alles. Ik ga even nadenken hoe ik dit ga aanpakken. Hopelijk ia mijn eerste iui gelukt en heb ik geen kopzorgen meer 😆 Ik heb gister ochtend d iui gehad en was heel erg zenuwachtig. Maar t viel allemaal erg mee. Het was zo snel voorbij wn daarna ook nergens last van gehad. Nu twee weekjes wachten.