Ervaring fertiliteitskliniek Zwolle, Isala

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door uptowngirl, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. uptowngirl

17 aug 2013
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Nieuw op dit forum en nieuw in de mmm. Gisteren hebben wij onze intake gehad in Zwolle, afdeling fertiliteit. Een paar weken geleden heeft mijn man zijn zaad ingeleverd en de uitslag daarvan gisteren ook gehoord en gelukkig goed.
    Ik heb een inwendige echo gehad en volgende week weer één. Ook is er gesproken over een kijkoperatie in de baarmoeder. Verder zei ze 'als je dan toch onder narcose bent, kunnen we gelijk ook een kijkoperatie in de buik doen. Dat is wel 6 stappen vooruit, maar denk daar maar even over na.' Dit kwam voor mij geheel onverwacht en zonder verdere uitleg, dus daar ga ik de volgende keer nog even wat van zeggen. Ook moet ik nog bloed prikken op dag 2,3 of 4.

Wie van jullie is hier ook onder behandeling en wat is jullie ervaring?

2. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik heb er begin augustus mijn eerste IUI-d gehad. Tot nu toe goede ervaringen. Vooral ook tijdens de behandeling. De artsen zijn wat vluchtiger idd, maar als je vragen stelt, staan ze er wel voor open hoor!
    Spannend he, die hele malle molen?

3. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik loop ook al een tijdje bij isala fertiliteit. Vind het zelf erg fijn dat het een apart gebouw is zodat je niet allerlei patienten door elkaar hebt zitten. Daardoor komt het allemaal ook wat persoonlijker over. In het begin voelde het alsof ik een nummer was, erg druk en haastig. Ik heb inmiddels bijna alle artsen wel gezien maar naar verloop van tijd kennen ze je goed en dat is erg fijn.
    Ze houden wel heel erg vast aan een protocol. Ik had zelf liever niet zoveel iui gehad maargoed ergens snap ik het ook wel weer.
    Ook bij vragen heb ik altijd kunnen bellen dus dat is ook wel fijn.
    Succes ik hoop dat je ervaring heel gauw positief mag uitpakken!

4. Linda18

Linda18 Actief lid

18 sep 2011
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook tevreden (6 ivf in Zwolle gehad, daarvoor 10 iui in ander ziekenhuis). Helaas geen positief resultaat en overwegen nu om te stoppen.

Ruime tijden om afspraken te maken en vragen te stellen. Personeel is aardig. Soms zou iets meer informatie wel prettig zijn, hier moet je dan wel even specifiek naar vragen.

5. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Vind het een hele fijne fertiliteit!
    Waar ik me gauw op mijn gemak voelde!
    1 gyn is een beetje warrig..maar daar wen je snel aan!
    Heel veel succes komende tijd!

6. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Dikke knuffel lieve Linda!

7. Linda18

Linda18 Actief lid

18 sep 2011
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt botervliegje en ook nog bedankt voor "je weet wel".

8. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    ook hier 1 die in zwolle loopt... heb er voor onze dochter ook al gelopen... heb er positieve ervaringen mee... alleen dokter vd K. vond ik een nuchtere zak... maar deed zijn werk verder prima hoor... later kwam ik bij gyn Kuchenbecker en die heb ik nu weer... vind dat een fijne man en legt en tekent alles goed uit.. (hij heeft toen ook bij mij een kijkoperatie gedaan ivm verklevingen en alles kunnen herstellen .. operatie duurde bijna 3 uur maar het heeft gewerkt was toen 3 maand later spontaan zwanger....)

wij gaan nu in okt/nov terug om verdere behandelingen te bespreken ( ben er nu weer opnieuw ivm herhaalde mk's en als gevolg een cyclus die volledig van slag is/was ... in mei eindelijk weer alle waardes goed en stabiel dus mogen het nog tot okt/nov zelf proberen) succes!

9. uptowngirl

17 aug 2013
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle snelle reacties. Fijn om te lezen dat jullie over het algemeen positief zijn. Wij werden echter zo overdonderd door meteen tijdens het 1e gesprek over 2 operaties te beginnen, zonder ook maar enige uitleg. Door alle spanning ook gewoon niet gevraagd.......Iemand schreef over druk en warrig en zo heb ik het ook ervaren ja.....
    Nou ja, de volgende keer gewoon wat meer vragen en hopen dat we er niet al te vaak hoeven komen :)

10. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Ook ik ben in zwolle, en ervaar het als positief! nooit geen narigheid gehad altijd even vriendelijk!
    ook ik begon gelijk met een kijk operatie, en dit is mij erg mee gevallen.
    4x iui gedaan en 1x ivf waar uit mijn dochter in geboren.
    is september starten wij weer met ivf!

succes!

11. kissi

kissi Actief lid

13 jul 2011
    271
    0
    0
    wij hebben de tp gehad in Isala te zwolle. dat is zo geregeld met de fertiliteitskliniek in hengelo. Goede uitleg gekregen. de eerste keer hebben we de ponsplaatjes daar moeten laten maken. zelfs een rondleiding gehad. heel netjes. bij de tp ook een duidelijke uitleg en goede begeleiding. ze zijn erg adequaat!

12. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Die bedoel ik met warrig.. :$ haha

13. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL

zet de vragen die je nu hebt op papier! zodat je ze altijd nog kan stellen... ook doen ze helemaal niet moeilijk als je terug belt dat je nog een vraag hebt.. of vragen om een telefonische afspraak met de gyn... al duurd deze soms lang. ik loop nu bij gyn. K en dit is een man met (helaas) een volle agenda en een afspraak laat soms lang wachten... maar wanneer nodig kan je er altijd terecht en dat vind k dan ook wel weer fijn.

wij gaan 14 oktober weer heen... en dan zullen ook wij vervolg stappen gaan bespreken... tijd kan me niet snel genoeg gaan nu hahaha

Deel Deze Pagina