Heeft er iemand ervaring met dit echo bureau in Utrecht? Wij hebben as. vrijdag een vroege geslachtsbepaling met 14 weken en ben benieuwd of er meer mensen hier naartoe zijn geweest en of ze het juist hadden. Welkom bij Echobureau Utrecht, voor echo en pret-echo van uw baby. Maliebaan 70 3581 CV Utrecht.
Ik ben ook even benieuwd! Ik wil ook een vroege geslachtsbepaling laten doen maar ben nog niet over uit welk echo bureau. ik wou graag bij dokter papa maar die zit echt overvol helaas!
Ik ben twee keer geweest, hele goede ervaring met de geslachtsbepaling. Die mevrouw heeft het nooit mis gehad zei ze en bij ons is nu ook al drie keer bevestigd dat het een meisje is Ze kijkt de baby verder ook na en is heel vriendelijk. Ik vind het een aanrader. Ik ben met 14 weken en 17 weken geweest, met 14 weken kon ze het al goed zien.
Bedankt voor je reactie Fiora! Fijn om iets positiefs erover te horen, ik ben heel benieuwd vrijdag! Had inderdaad ook ervaringen gehoord over dr papa, maar vindt Amsterdam wel erg ver rijden voor tien minuten kijken naar een geslacht haha. Utrecht ligt gelukkig redelijk bij ons in de buurt!
Hier had ze het ook goed! En ze keek de kleine ook rustig na. Was een goede ervaring! Volgende keer weer daar
Ja bij 16 wn geweest en klopte. Ze was heel lief en vriendelijk. Vor 25 euro (geslachtsbepalingsecho) lang mogen kijken. Veel foto's mee en gelijk medisch bekeken. Aanrader dus