Vraagje voor de AliExpress shoppers onder ons. Mijn pakket staat sinds 11-6 op arrive export exchange en verder gebeurt er niks meer... het zijn schoenen verstuurd met China post air mail. Ik heb daarna nog wat besteld en dat is nu al op het vliegtuig met Singapore post. Wat te doen, gewoon afwachten of een bericht sturen naar de verkoper of Ali? Dit is namelijk de eerste keer dat ik bij Ali besteld heb en ben dus echt nog een leek
Gewoon afwachten en je protection order in de gaten houden. Wat je het beste kan doen is je niet te focussen op die Track & Trace want daar klopt vaak geen drol van. Het beste is gewoon voor jezelf 12 weken vanaf het moment dat het verzonden is gedachten nemen. Komt het eerder dan is dat mooi zo niet dan moet je gewoon geduld hebben. Het kan nu eenmaal tot 12 weken duren. En ja, het ene product is sneller in Nederland dan het andere, ze passeren allemaal de douane en het ene product word meer gecontroleerd dan het andere. Geduld is echt het belangrijkste als je bij Aliexpress besteld.