Na clomid nu ineens een korte cyclus??

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Ivy1979, May 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi,

Tja, ik heb dit nog nooit gehad maar misschien dat jullie hier wat meer ervaring mee hebben. Vorige maand heb ik mijn tweede IUI gehad mbv clomid en pregnyl. Hierbij was mijn BM slijm te dun en ik ben 25/26 april ongi geworden. Nu heb ik al niet echt veel normaal gesproken maar het was nu helemaal niks. Met afwegen wat slijm en de rest eigenlijk bruin wat met een inlegkruisje te handelen was. Contact gehad met het ziekenhuis en de 29 ste een echo gehad om te zien of ik kon beginnen met Gonal-F voor een volgende poging. (en ook nog een keer een test gedaan de 27ste, negatief) Helaas was er nog wat blijven zitten op mijn eierstok dus kon ik geen nieuwe poging doen deze maand. Mijn baarmoeder was niet te vinden op de echo (dus ze kon niet kijken of het slijm idd helemaal weg was) dus moest ik nog een keer een testje doen. Deze was ook negatief.

Afijn, je zou zeggen, nu twee maandjes even rust (ga ook op vakantie, vandaar tweede maand). Het gekke is dat ik nu dus op dag 14 van mijn cyclus aan het bloeden ben. Ik snap er niks van. Mijn eisprong is in mijn natuurlijke cyclus altijd laat (pas dag 19) mijn LF vrij kort (11 dagen) maar ik kan dit met niks rijmen. Kan ook geen innestelingsbloeding zijn lijkt mij, dan was mijn eisprong op dag 9 ofzo.

Herkennen jullie dit?

2. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Helemaal niemand? Heb weer eens wat bijzonders.

Share This Page