Wie van jullie kan me vertellen hoe de fototaart van Bakker Bart is bevallen? We bestellen al jaren bij Jumbo en dat viel ons de afgelopen keer heel erg tegen. Mijn man vindt het gebak van de Hema minder dus nu is mijn oog gevallen op Bakker Bart. Ik ben heel benieuwd. Wat ik ook handig vind is dat ze vanaf 25 euro thuisbezorgen.
Ervaringen van fototaarten van andere bakkers zijn natuurlijk ook welkom als niemand bij Bakker Bart heeft besteld.
Een fototaart van BakkerBart heb ik geen ervaring mee. De vlaaien zijn erg lekker. Bij de Hema hebben de vlaaien (vind ik) vaak een kartonachtige smaak alsof ze al een tijdje in de doos zitten.Dat is bij vlaaien van Bakker Bart niet zo.
Dat is al fijn om te horen! Mijn dochtertje wil namelijk een perenvlaai (Woezel & Pip) en laat ze die nou net hebben bij Bakker Bart...
De taarten van de Hema zijn hetzelfde als die van Bakker Bart alleen wat duurder. (heb bij Hema gewerkt. )
Ik heb afgelopen zaterdag de taart van mijn beide kinderen opgehaald (werden 1 en 3) Ik heb hem hier bij de bakker laten maken, koste 26,50, was een 24 persoonstaart. Toen mijn dochter 1 werd (nu dus 3) heb ik hem van de c1000 gehad, smaakte prima, maar hij was toen 25 euro, en nu 39,95. Vond ik nog wel een erg groot verschil, Ik zou dus ook eens gewoon bij de bakker informeren wat de taart daar kost. Ik had een dora/boots taart, maar ook een fototaart kon bij hun, was dezelfde prijs.
Maakt Bakker Bart ze niet zelf dan? Het onlineprogramma is in ieder geval wel heel anders dan dat van de Hema... @mamabri had jij dan ook een fototaart? Want dat is echt spotgoedkoop voor een fototaart bij een bakker. Ik ga morgen eens bellen naar de bakker hier in de buurt. Een paar jaar geleden ging ik altijd naar de bakker maar ik was op een gegeven moment zo duur uit dat ik toen naar de Jumbo ben overgestapt. De vorige keer bij de Jumbo viel de opdruk heel erg tegen, de vulling was ineens zonder fruitstukjes/jam en de garnering viel ook tegen.
Ik heb bij Bakker Bart gewerkt, en alles werd kant en klaar aangeleverd. Het hoefde alleen uit de vriezer gehaald te worden. Brood, broodjes en snacks moest afgebakken worden, maar ook dat werd zo aangeleverd. Dus nee, ze maken niet zelf, het komt kant en klaar uit hun distributiecentrum.
Nee ik had een dora/bootstaart, maar ik kon elke foto of plaatje inleveren, dan werd hij afgedrukt op eetbaar papier of fondant, dat koste niets extra. Hij was echt supermooi, een dikke rand slagroom helemaal versierd met chocolade auto's,clowntjes van suikergoed, chocolade hondjes, poezen etc, en in het midden dus de dora met boots met de namen van mijn kinderen en hun leeftijd erop. echt heel mooi en superlekker. Zaten kleine stukjes aardbeien in en pudding en jam of zoiets. Ik vond het ook erg goedkoop en hij was hier echt van een goede bakker. En hij was officieel voor 24 mensen, maar ik heb er 30 redelijke stukken van gesneden, die waren nog niet eens zo heel klein. Ik had hem van Nollen, die zit in meer plaatsen hier, maar ik weet natuurlijk niet waar jij woont.
Goede ervaringen met bakker bart foto taarten. Besteld voor mijn grootouders en hij was om te smullen.
Ik snap dat ze het niet in de filialen zelf klaar maken, daar is vaak de ruimte niet voor en de apparatuur is behoorlijk duur. Maar ik neem toch aan dat Bakker Bart niet dezelfde (fabrieks)bakkerij heeft als bijv. Hema, AH, of Jumbo. @Mamabri geweldig! Ik woon helaas in het zuiden. Maar n.a.v. jouw verhaal ga ik vandaag even een paar bakkers bellen. @Wensmoeder dat is fijn om te horen. Dankjewel
Ik bestel eigenlijk gewoon bij de bakker zoveel lekkerder en eigenlijk niet eens zoveel duurder. Ik betaal voor een grote fototaart denk 24 pers. 23 euro. En dan zit er een super lekkere vulling in met echte stukjes fruit enz echt heerlijk ik krijg altijd complimenten over het gebak haha
Ik woon inderdaad in een andere regio (Twente), maar ben benieuwd of je ongeveer op hetzelfde bedrag uitkomt bij jouw bakker.
Ik heb vandaag naar de bakker gebeld en dan ben ik 26 euro kwijt voor 15-16 personen. Maar daar kun je de foto NIET digitaal aanleveren en dan ben ik bang dat het er niet mooier op wordt.
Nog 3 bakkers gebeld, 2 doen het niet en bij de andere kost het 29 euro voor 18 personen. Ik ga de gok nemen en bij Bakker Bart bestellen.
Vandaag hebben we het gebak van Bakker Bart geprobeerd. De fototaart zag er goed uit maar de smaak was niet bijzonder. Bij de vlaaien vonden we de bodem te overheersend en te 'supermarktachtig'. Qua service was het wel super geregeld.