weet dat t heel persoonlijk is, maar toch 2 vraagjes: tante van man is in de steek gelaten door dr man en is nu alleen met dr 2 jonge jongens. wij vinden t heel rot voor haar, maar hebben niet veel contact, alleen af en toe bij verjaardag opa en oma. vraag 1: is t raar om dr een kaartje te sturen? (bedoel, zit je daarop te wachten in zo'n situatie?) vraag 2: als ik wel een kaartje stuur, watvoor kaartje dan? had op hallmark er een gevonden met 'heel veel bloemetjes om je op te fleuren, hopelijk gaat het snel weer wat beter met je' en wat schrijf ik er dan zelf bij? iemand tips??
Nee hoor, ik vind het niet raar om een kaartje te sturen. Als die zinnen al op het hallmark kaartje staan, dan zou ik alleen nog gewoon onze naam (afzender) op het kaartje schrijven, omdat die zinnen genoeg zeggen.
Zelf zit ik momenteel in scheiding en ik mis veel steun van mensen van wie ik het wel verwacht had...ik zou zo'n kaartje heel erg waarderen van wie ook!
Ik denk dat ze het heel fijn zou vinden om een kaartje te ontvangen, vaak mis je in deze situaties wat steun.. Ik vind dat kaartje wat je beschrijft een mooie kaart! Ik zou er bij opzetten: om je te laten weten dat we aan je denken.. (Of iets in die trant) Lief van je dat je een kaartje wil sturen! Denk dat ze het zeler zal waarderen!
Juist in zulke situaties is het fijn om wat te horen van je familie. De tekst op de kaart zegt al wat je wil zeggen, je kunt jullie namen erop zetten of inderdaad iets in de trand van; we denken aan je. Wat goed van je dat je hieraan denkt, dit doet niet iedereen!
ok, bedankt! dan ga ik vandaag een kaartje regelen. ze houdt zich namelijk enorm sterk, en heeft het niet echt aan zien komen.
Denk dat ze een kaartje wel gaat waarderen, heb zelf ook ooit een scheiding mee gemaakt en kreeg een kaartje met gefeliciteerd heb er nog lang veel plezier om gehad . Maar dat zou ik in deze situatie niet doen maar gewoon iets van een bloemetje om je op te fleuren.
Kan uit ervaring zeggen (2 keer ! ) dat het heel erg gewaardeerd kan worden. Even het gevoel dat je er niet helemaal alleen voor staat,dat er aan je gedacht wordt. Lief dat je dat wilt doen en sterkte voor je tante!
Ik vond het ook erg fijn toen ik van mijn werk kaartje kreeg want dan weet je toch dat ze aan je denken en alleen het zinnetje: we denken aan je en dat ze altijd bij je terecht kan is al kort en krachtig genoeg om er op te zetten
Ik zou een kaartje wel waarderen, lig zelf in scheiding op dit moment en zou niet weten waar ik zonder mijn vriendinnen/vrienden nu zou zijn! Ik zeg doen!